Skip to main content

Skype wordt steeds geblokkeerd en onze TN kastjes lopen steeds vast.

Wat bedoelt u met "TN kastjes"?


KPN-kastjes!  Maar die zijn iniddels al geupdate! 

 

Maar het account op skype van mijn dochter wordt steeds geblokkeerd. Kan dat ook aan de experiabox liggen?


Voor zover ik weet is Skype überhaupt niet eens mogenlijk met de tv ontvangers van KPN. Skypen doe je met je laptop of mobiel. Daar hebben de tv ontvangers niets mee te maken.


Hoi Colbert, welkom op het forum! Ik begrijp dat er twee problemen spelen, met de tv ontvangers en met Skype. Je geeft aan dat de tv ontvangers geüpdatete zijn, heeft dat ook het probleem verholpen?

 

Wat betreft Skype, daar is me nog niet helemaal duidelijk wat er nu aan de hand is. Werkt het programma niet goed? Is de verbinding slecht tijdens het gebruik van Skype? Of is het echt het account van je dochter dat geblokkeerd wordt als zij Skype wil gebruiken? Kun je toelichten wat er precies gebeurt, welk apparaat, en of er bijvoorbeeld foutmeldingen zijn.


Maar het account op skype van mijn dochter wordt steeds geblokkeerd. Kan dat ook aan de experiabox liggen?

Nee, daar speelt de Experia Box van KPN geen rol in.

Uiteraard is het wel zo dat de verbinding tussen het (mobiele) apparaat van jouw dochter en de Experia Box stabiel moet zijn en als dat njet het geval is dan zou dat een oorzaak kunnen zijn van het verbreken van een Skype verbinding.


Je hebt nog niet weer gereageerd, Colbert. Dan ga ik ervan uit dat de problemen zijn verholpen. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en beantwoord de gestelde vragen. Dan kunnen we kijken of we alsnog kunnen helpen.


Erik,

 

De problemen zijn even weg geweest met een andere laptop en een ander account, maar ook daar is ze weer een keer geblokkeerd geweest. Ze heeft het zelf op één of andere manier weten te deblokkeren en het is nu afwachten!