Skip to main content
Hoe is het mogelijk dat KPN de laatste tijd zo veel slecht bereik momenten heeft met mobiel?

1 puntje max en continu switchen tussen 3G en 4G



willen ze ons wellicht nu al 5G verkopen door hetgeen we voor betalen te verslechteren????



graag antwoord van KPN en beter nog een oplossing ! Kan je de kwaliteit niet bieden betaal dan maar de helft van mijn geld terug.
Hoi, welkom op het forum.



Nee, zover ik weet zijn we niet bewust bezig met een sabotage van het 4G netwerk, 5G is er nog niet namelijk. 🙂 Ik denk wel graag mee voor een oplossing, we hebben een dekkingsgraad van rond de 95% procent in Nederlandz. Waar heb je precies geen bereik? Op 1 bepaalde locatie? Zo ja, waar precies?



Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Emmeloord zowel 4G als de WiFi is hier niet best.

dit is iets van de laatste weken. Wij hebben altijd KPN gehad alleen vind ik de kwaliteit voor het product wat ik afneem niet naar behoren.
Duidelijk. Nog even een aantal vragen. Heb jij alleen hier last van of meerdere gebruikers? Indien van toepassing. Klopt het ook dat dit om een iPhone XR gaat? En begrijp ik het ook goed dat het buiten Emmeloord wel bereik is? Als laatste, is dit zowel binnen als buiten je huis?



Ik wacht je antwoord af en aan de hand daarvan zet ik dit door voor onderzoek, Emmeloord breed gezien zou alles wel soepel moeten werken.
Hi, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.