Skip to main content
Vraag

Slecht bereikbare klantenservice

• May 18, 2026
  • 9 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik ga de overstap maken naar glasvezel KPN maar merk op dat de KS erg slecht bereikbaar is en op rottige tijden.
Men leunt heel erg op  DOT  die op 99% van mijn vragen geen antwoord weet, en als je een afspraak wil plannen ben je 2-3dagen verder.
Als ik wat wil weten wil ik het vandaag weten en niet overmorgen. Daarnaast openingstijden alleen tijdens kantooruren  werkt huelaas niet voor werkende mensen. Krijg nu al langzaam spijt van me overstap

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 18, 2026

Hallo ​@Re-thinking ,

Je kunt de KPN klantenservice vragen om jou terug te bellen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2026

Dag ​@Noordzee  dat had ik geprobeer maar dan zit er een wachttijd van 2-3 dagen aan vast.

ik vind de service echt bedroefd en ik moet nog starten met mijn abbo

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 18, 2026

Daarnaast openingstijden alleen tijdens kantooruren  werkt huelaas niet voor werkende mensen. 

Ze zijn op werkdagen open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag ook nog eens tussen 8.00 en 17.00.

Ik neem aan dat je niet zes dagen in de week vanaf 8.00 (zonder pauze) tot het einde van de middag werkt.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2026

helaas heb ik een baan waar ik idd 8uur per dag aaneen werk , geen pauze.
in de zorg is pauze niet gewoon dat is echt kantoorbaan. En op mijn enige vrije dag heb ik wel meer te doen dan wachten op een terug call die ik niet zelf kan inplannen, want ook dag en tijd plant DOT in voor je.. no choise.

Als je iemand aan de telefoon krijgt zijn ze behulpzaam maar tijden werkt niet als je een fulltime baan heb.
Service is goed als je het krijgt maar dan moet je wel door die verschikkelijke DOT bot heen drama​​​

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 18, 2026

Misschien kunnen we je hier helpen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 20, 2026

Goedemiddag ​@Re-thinking , bedankt voor jouw bericht en welkom bij KPN en ook hier op onze Community natuurlijk! 

Allereerst leuk om te lezen dat je voor KPN hebt gekozen al vind ik het natuurlijk ook jammer dat je de bereikbaarheid van onze klantenservice als onvoldoende ervaart :( 

Zijn er specifieke zaken waar je problemen mee ervaart en waar wij je vanaf hier bij verder kunnen helpen? Mocht dat het geval zijn, laat het dan vooral weten!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

Hallo ​@Re-thinking ,

Je kunt de KPN klantenservice vragen om jou terug te bellen. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

@Re-thinking 

Heb je (ondanks jouw drukke werkzaamheden) al contact kunnen opnemen met KPN? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2026

Dag,

mijn internet etc werkt nu. En ka. Eindelijk in mijn. Kon zien wat ik heb besteld etc.

enige jammerlijke is dat ijk niet 100% snelheid haal dit was bij ziggo wel daar was het echt simultaan 1gig up and down. Hier haal ik max 850-900 up/down

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 22, 2026

Fijn ​@Re-thinking dat alles nu werkt! 👍🏻

Hier haal ik max 850-900 up/down

Dat is nog steeds best heel hoog.