Skip to main content

Inderdaad jammer dat kpn bestaande klanten geen leuk aanbod doet. Ik heb de WiFi versterker geprobeerd maar deze werkte niet goed ik had niet overal alsnog WiFi. Daarbij lagen die versterkers er regelmatig uit en dan moest je ze weer uit en in stopcontact duwen.

ik ben er mee gestopt en heb AirPort aangeschaft maar ook deze geven niet overal de dekking in mijn huis. Dit zou een uitkomst zijn maar 200 euro is echt te duur voor bestaande klanten. Zeker als daarna blijkt dat het nog niet het gewenste resultaat oplevert.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je niet overal Wi-Fi hebt als op iedere verdieping een experia wifi of een ander accespoint bekabeld aansluit. Dan moet je echt in een kast van een huis wonen.


Ik vind ook dat de vaste klant een ondergeschoven persoon is want we mogen wel steeds meer betalen maar iets terug krijgen daarvoor h o maar


Ik betaal voor internet, tv en telefoon en ik krijg dat ook. Al jaren zonder problemen!! Ik kom al 25 jaar bij ah en daar krijg ik ook nooit iets dus wat is het probleem...


Ik kan mij echt niet voorstellen dat je niet overal Wi-Fi hebt als op iedere verdieping een experia wifi of een ander accespoint bekabeld aansluit. Dan moet je echt in een kast van een huis wonen.

Als je een drive in woning hebt waar je de kabels niet weg kunt werken kun je alleen met mesh of versterkers aan de gang. Daarbij heb ik in het beton ijzer zitten. Ben zelf ict er dus heb al aardig wat dingen geprobeerd.


Het probleem is dus puur cosmetisch en het gebrek aan loze leidingen. Dat ijzer in het beton is geen excuus met een toegangs punt op elke verdieping.

Een ict 'er en dan de compleet foute term versterker gebruiken??? Het zijn en blijven toegangs punten!! Een nog betere aanduiding zou zijn signaal verdelers.

 

Dit zou een uitkomst zijn maar 200 euro is echt te duur voor bestaande klanten. Zeker als daarna blijkt dat het nog niet het gewenste resultaat oplevert.

waar baseer je dit op heb je ze zelf getest?

Die andere "versterkers" die je noemt welke waren dat de vierkante witte of de nieuwe Experia Wifi? 

Opvallend vind je de andere systemen  op de markt ook te duur? Ik weet zeker dat we veel minder van dit soort reacties zagen als enkel de korting werd gegeven. Allemaal slachtoffers van de marketing afdeling.

 

 


Als je het niet voor elkaar krijgt om de Experia WiFi's stabiel aan de praat te krijgen, dan word het met SuperWifi's ook niks ben ik bang voor.


Hoi @Steeefke . Goeie wifi is soms lastig te realiseren. Zeker als er, zoals je zelf al schrijft, betonnen muren in het spel zijn en de mogelijkheid om kabels te trekken lastig is.

Die Experia wifi's zijn in principe prima in staat om stabiel draadloos internet te verzorgen maar ze moeten wel bedraad aangesloten en op tactische plekken geplaatst worden. Soms is dat nog een flinke klus maar het is wel de manier om het aan de praat te krijgen. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.