Skip to main content
Beantwoord

Slecht te woord gestaan

  • January 14, 2020
  • 7 reacties
  • 94 keer bekeken

Graag betere telefonistes die wel ergens antwoord op kunnen geven en normaal de Nederlandse taal spreken zeer slecht te woord gestaan heb het gesprek afgebroken omdat zei geen antwoord op mijn vragen kon geve

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hallo @Stientje 2020, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je een gesprek hebt gehad met de klantenservice wat niet heel soepel verliep, dat vind ik jammer om te lezen. Ben je ondertussen wel geholpen met je vraag of kunnen we hier nog iets voor je betekenen? Zou je uit kunnen leggen waarvoor je contact op nam met de klantenservice? Ik denk en kijk graag met je mee.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 14, 2020

Probeer maar mensen te vinden die dit willen doen. Die zijn er gewoon bijna niet helaas. Maar je kunt je vraag ook hier kwijt. Maar als we het dan toch over goed Nederlands hebben...lees je eigen bericht nog een keer....


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2020

Slechte service


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2020

Hallo @Stientje 2020, welkom bij ons op het forum. Ik begrijp dat je een gesprek hebt gehad met de klantenservice wat niet heel soepel verliep, dat vind ik jammer om te lezen. Ben je ondertussen wel geholpen met je vraag of kunnen we hier nog iets voor je betekenen? Zou je uit kunnen leggen waarvoor je contact op nam met de klantenservice? Ik denk en kijk graag met je mee.


  • January 16, 2020

Graag betere telefonistes die wel ergens antwoord op kunnen geven en normaal de Nederlandse taal spreken zeer slecht te woord gestaan heb het gesprek afgebroken omdat zei geen antwoord op mijn vragen kon geve

Tegen betaling krijg je ‘betere telefonistes’, dat is wat KPN tegenwoordig aanbiedt. Kost dacht ik 5 euro per maand. Dan moet je nog steeds wel zelf je vragen formuleren.

 


peter-keetfm
Wijsgeer

@tmoesel 

dat gaat alleen op bij hussel

niet bij de oudere abonnementen

ik ben wel benieuwd wat hier het probleem is

en een probleem moet opgelost worden

en daar is dit forum ook voor

 


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Stientje 2020, we hebben helaas geen reactie meer van je gezien. Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 21, 2020

*knip*
Maar als we het dan toch over goed Nederlands hebben...lees je eigen bericht nog een keer....


Wanneer iemand op schrift zich niet duidelijk, volgens jou, kan formuleren, betekend dat niet dat dit mondeling ook zo is.