Skip to main content

Hallo allemaal, 

Ik had een vraagje over wifi.

Ik heb vanwege mijn ms een aanbouw unit van het wmo. ( slaap-en badkamer)

Het nadeel is dat de wifi verbinding  voor mijn telefoon hier slecht is.  Hoe kan ik de verbinding verbeteren,  zonder die dure super wifi.  ?

Ik moet een goede verbinding hebben,  dat ik iemand kan bereiken mocht er iets gebeuren. 

Iemand  ideeën?

Alvast bedankt 

Groetjes Monique 

Hallo @MiniMo , ik begrijp niet goed wat een vaste of mobiele telefoon met wifi te maken heeft.

Een vaste telefoon zit met een draad aan het modem vast en kan eventueel via dect stations verdeeld worden, heeft niets met wifi van doen.

Een mobiele telefoon werkt via het mobiele netwerk, heeft dus ook niets met wifi van doen.

Of begrijp ik iets niet goed?


Ik heb geen vaste telefoon,  alleen mobiel. In de aanbouw  werkt ook het  mobiele netwerk  minimaal en soms gewoon niet. 

Ik zoek een manier om een van de twee te kunnen versterken 

Ik weet niet of het komt door het materiaal van de aanbouw , ( veredelde zeecontainer noem ik het maar)

 


Hallo @MiniMo , als die aanbouw in je tuin geplaatst wordt en je hebt thuis reeds een abo dan kun je van daaruit een lan kabel naar de woonunit laten leggen, in de woonunit een draadloos accesspoint plaatsen, dan heb je meteen een goede wifi verbinding.

Succes.

 


Dank je wel  :relaxed:


Graag gedaan.


Jouw mobiele telefoon ondersteunt al bellen via wifi? Vowifi dus.

https://www.kpn.com/beleef/mobiel/mobiel-bellen-via-wifi-van-kpn.htm


Wij hebben een wifi versterker maar dat helpt niet

bel aub*******

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)


Wilt u alstublieft het telefoonnummer verwijderen en in profiel zetten. Nu kan iedereen dit lezen en er ook misbruik van maken. Als u vragen hebt en telefonisch geholpen wil worden, bel dan met 0800-0402 en zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.

Ik begrijp dat u de wifi nog niet voldoende vind. Waar gaat het precies mis?


Haal je telefoonnummer weg voordat er misbruik van wordt gemaakt.  Daarna praten we verder:wink:


Reageer