Skip to main content
Vraag

Slecht WiFi-signaal

  • May 28, 2020
  • 15 reacties
  • 101 keer bekeken

Hier ook super slechte WiFi in plaats van superwifi 👎👎👎

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • May 30, 2020

Joep we hebben glasvezel, we hebben modem box v10 versterkers experts WiFi lampje is blauw daar hebben we er 3 van maar als we naar buiten lopen of boven of schuur hebben we nog maar 1 streepje WiFi monteur is geweest om de 3 WiFi versterkers te plaatsen op dat moment was het goed een week daar naar weer zo slecht en dan log ik in op mijn kpn ben dan in gelogd wil mijn WiFi verbeteren zicht  die kan je gegevens niet vinden ik ben niet te spreken over kpn


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 30, 2020

Heb je de super wifi's dus draadloos of de experia wifi 's? En hoe is de wifi binnen want om buiten goed Wi-Fi te krijgen is wel een ander verhaal.


  • Auteur
  • Topper
  • May 30, 2020

Schuur en boven is de WiFi ook slecht Joep in de woonkamer is de WiFi traag het is geen super WiFi zij die zwarte vierkanten WiFi versterkers met de internet kabel acherin


  • Auteur
  • Topper
  • May 30, 2020

Internet en tv kijken zijn bekabel


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 30, 2020

Waar heb je de versterkers staan? En is de wifi op de experiabox uitgeschakeld?


  • Auteur
  • Topper
  • May 31, 2020

Staat in de meterkast en is op de WiFi aangesloten centraal in huis 

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 31, 2020

Haal nou eerst die Wi-Fi versterker uit de meterkast.  Zet dat ding naast je tv ontvanger.  De kabel die nu in de ontvanger zit doe je in de experia wifi.  Met de korte kabel sluit je de ontvanger aan op de experia wifi. Dan heb je in de woonkamer goed Wi-Fi. Om mee te beginnen :wink:


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 31, 2020

En ik zie een dvs ...Je gaat me toch niet vertellen dat die iets met Wi-Fi moet doen.


  • Auteur
  • Topper
  • May 31, 2020

Joep zo is die geïnstalleerd door kpn monteur je gaat me toch niet vertellen dat hij er geen verstand van heeft ? 
ga morgen wel ff zelf aan de slag . 
 

bedankt voor de info 

 

mvg

 

roy 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 31, 2020

Ik zeg niet dat ie er geen verstand van heeft maar die dvs is wel een zwak punt in dit geval. Die dvs is erg gevoelig voor storingen. En dan heb je vaak de problemen die jij nu hebt. Probeer er 1 in de woonkamer te zetten en de 2de met een kabel naar de andere plaats. Pas dan zal je probleem voorbij zijn en haal je de juiste snelheid.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi Roy, welkom op het forum! Is het gelukt om te experimenteren met de plaatsing van de Experia Wifi? Merk je ook een verbetering?


  • Auteur
  • Topper
  • June 5, 2020

Joep , 

wifi is wel iets beter maar nog niet top wilde je wel ff bedanken heb de dvs in de woonkamer nu .


  • Auteur
  • Topper
  • June 5, 2020

Erik , 

mis wel iets verbetering maar boven en in de schuur waar ik de WiFi nodig heb is het nog traag . 
 

mvg 

 

roy 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 5, 2020

Je hebt nu dus 1 experia wifi in de woonkamer staan toch? Hoe heb je die aangesloten?


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Je had drie Experia Wifi, toch? Waar staan die andere twee nu dan?