Skip to main content
Beantwoord

slecht wifi signaal

  • January 18, 2021
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb een slecht wifi signaal, ik ben al jaren klant. Kom ik ook in aanmerking voor wifiversterkers net als een nieuwe klant? Of kan ik beter overstappen van Provider waar ik deze wel gratis krijg?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Internet slecht wifi ontvangst , als je de wifi-check kom je misschien wel in aanmerking voor een set Experia Wifi's, dat zijn dus niet de super wifi's die KPN ‘gratis” aan klanten weggeeft.

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hallo @Internet slecht wifi ontvangst , als je de wifi-check kom je misschien wel in aanmerking voor een set Experia Wifi's, dat zijn dus niet de super wifi's die KPN ‘gratis” aan klanten weggeeft.

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Deze heb ik al, dat gaat het probleem niet oplossen

 


Oke nee sorry, die heb ik niet. Ik dacht dat u wat anders bedoelde.

Hoe kan ik die Experia wifi aanvragen?


  • January 18, 2021

Hallo @Internet slecht wifi ontvangst , door de wifi-manager te doen die ik eerder in een link beschreef.

Als op diverse plekken in je huis je wifisnelheid minder is dan 20Mbit/s kom je of in aanmerking voor een gratis monteur, of een advies van KPN om online je wifi-instellingen aan te passen of eventueel een set wifi extenders, die je bekabeld aan moet sluiten op je modem voor een betere wifi.

Als je een modem hebt die géén V10a is, wordt bij het aansluiten van de extenders de interne wifi van de modem uitgeschakeld, daarom heb je er 2 nodig.

Succes.