Skip to main content

Na jarenlang klant bij KPN, werd mijn abonnement steeds duurder. Heb gekeken wat bij mijn abonnement eventueel weg kon. Kwam toen uit bij onbeperkt bellen, en het kids pakket. Hierover gebeld met KPN, hun gaven toen aan dat ik een oud abonnement had, en als ik dat eraf zou halen uiteindelijk nog rond de €80,00 zou kwijt zijn. Mijn vrouw moest haar mobiele abonnement van KPN verlengen, en wij zijn toen naar het Phone House hier in Epe gegaan. Daar hebben ze ook gekeken naar ons thuis abonnement van KPN. Hun gaven aan dat dat veel goedkoper kon. Heb toen wel aangegeven dat ik Spotify, en Premium pakket wou behouden, en dat ik een tweede tv ontvanger heb. Hun hebben toen een pakket samengesteld, en zeiden dat dat er allemaal inzat, en dat ik na 2 maanden korting op €67,50 uit zou komen. Heb dat toen gedaan. Nu heb ik geen Spotify meer, en premium pakket is weg, en zit ik met een pakket waar ik helemaal niet om gevraagd heb. Vandaag 8-2-2020 gebeld met KPN, en het probleem uitgelegd, ze zeiden dat ik een proeftijd had van 2 weken, en dat ze mijn oude abonnement nu niet meer terug konden zetten. Heb deze medewerker uitgelegd dat ik niks wis van een proeftijd, en dat ik graag mijn oude abonnement terug wilde, ondanks de hoge abonnementsprijs van €91,00 per maand. Wel kon hij Spotify Family, en premium pakket aanzetten, maar dan was ik €98,00 per maand kwijt. Heb toen gezegd, dat ik hiermee niet akkoord ging, en dat ik naar een andere provider zou overstappen. Hij gaaf aan dat dat geen probleem was. Dus KPN scheelt het geen ene mallemoer, dat je al jaren lid bent, en altijd netjes elke maand je abonnement betaald, je overstapt naar een andere provider. 

Hoi @Hans Boeve . Welkom op het forum.

Wat een vervelende gang van zaken. Helaas is het niet mogelijk om terug te gaan naar het oude abonnement. 

Wat is nu het prijsverschil met je vorige abonnement? En welke diensten heb je nu extra of juist niet meer?

 


Het prijsverschil is nu €13,50wat ik minder per maand betaal, maar dan heb ik geen spotify meer, ik betaal voor een tweede tv ontvanger, ben het kidspakket kwijt, plus de extra tv zenders die in het premium pakket zaten. Heb nu gewoon het basis pakket tv zenders, als extra Fox sport, en onbeperkt bellen, die ik juist kwijt wou. Al met al goed opgelicht door Phone House, want hun krijgen hier een provisie van. 


Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Ik wil graag even kijken.


Heb het profiel aangep


In MijnKPN kun je wellicht het abonnement weer zo samenstellen dat je de diensten hebt die je ook graag wilt. Helaas kun je niet terug naar de oude propositie. 

Als je echt het gevoel hebt dat je bent misleid door de medewerker van de phone house zou ik daar verhaal proberen te halen. 

 


Bedankt Erwin voor uw aandacht, omtrent mijn probleem met KPN.

Maar mijn besluit staat vast, om over te stappen naar een andere provider, al vind ik dit wel jammer.

Heb nooit geen storing gehad, en de geleverde diensten waren altijd goed. Ook de communicatie met de klantenservice ging altijd goed, en werd ik altijd correct behandeld. Jammer alleen dat KPN hier het probleem niet van inziet, en mij niet de voordeel van de twijfel geeft.


Dat KPN je niet het voordeel van de twijfel geeft?

Ben je al terug geweest bij The Phonehouse? Daar hebben ze immers (waarschijnlijk onopzettelijk) een fout gemaakt die ze moeten herstellen.

Daar kan KPN toch niets aan veranderen?