Skip to main content
Beantwoord

Slechte communicatie over kabelbreuk

  • March 26, 2020
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

naamAnne
Nieuwkomer

Door een kabelbreuk in Deventer is mijn tante van 86 al vanaf donderdag 19 maaart afgesloten van de buitenwereld. In het begin gaf KPN via mij door wanneer de breuk hersteld zou zijn. Dat werd steeds met een dag verlengd. De laatste 3 dagen krijg ik geen smsjes meer. Ik heb gechat met kpn ik heb met de klantenservice lange telefoon gesprekken gevoerd, maar kom niet verder. Ik kan niemand aan de telefoon krijgen die mij an vertellen wanneer er weer TV, telefoon en internet is. Het vreemde is, dat in het flatgebouw waar ze woont alle aansluitingen niet werkten, maar snds zondag kunnen de meeste huishoudens weer beschikken over tv e.d. maar 4 huishoudens niet. Wat kan ik nog doen om dit opgelost te krijgen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @naamAnne . Wat een droevige situatie!

Kun jij in je profiel de gegevens van jouw tante vermelden en daar hier een seintje geven? Ik ga dan kijken wat de status is. Hopelijk heb ik goed nieuws. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Hoi @naamAnne . Wat een droevige situatie!

Kun jij in je profiel de gegevens van jouw tante vermelden en daar hier een seintje geven? Ik ga dan kijken wat de status is. Hopelijk heb ik goed nieuws. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 28, 2020

@naamAnne We kijken graag met je mee om dit zo snel mogelijk (tijdelijk) opgelost te krijgen. Hier hebben echter wel de gegevens voor nodig. Zou je deze willen invullen in je profiel? Laat het hier even weten als je dit gedaan hebt, dan krijgen we er een melding van! :blush:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 29, 2020

@naamAnne We horen niets meer van je, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Ik sluit het topic af. :blush:
Â