Skip to main content

Ik heb al een hele tijd slechte draadloze wifi, ik heb een experiabox v8 en lampje wireless gaat na reset branden en na een minuut gaat hij uit. Alles al geprobeerd, reset/alle aangeboden wifi verbeteraars. Als vaste klant heb ik superwifi points moeten kopen, maar ook die kunnen geen connectie maken met de modem. Fatsoenlijk mail contact kan je met kpn niet krijgen, dus maar eens hier proberen. M. Vr. Gr., Remco

 

Als u SuperWifi's heeft, dan is het normaal dat de WiFi van de Experiabox v8 uitgezet word. Dat hoort zo. De Experiabox functioneert dan dus alleen als router, en heeft niets meer met WiFi te maken.

Als vaste klant heb ik superwifi points moeten kopen, maar ook die kunnen geen connectie maken met de modem.

Wat bedoelt u hiermee?

En WiFi is altijd draadloos. Als het niet draadloos is, dan is het geen WiFi. 


Sorry, mail gisteravond uit frustratie 😕 geschreven. Het is opgelost, 1superwifi point moest bedraad blijven, dat had ik niet begrepen 😔. Maat top hoe ik hiermee ben geholpen 👍👍thanx

 


Hoi @Rhoegen en welkom op het forum :)

Fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht je ons ooit nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten!


Reageer