Skip to main content
Vraag

Slechte geholpen met oplossing internet, geen wifi naast de modem

• June 5, 2026
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Belachelijke service bij kpn je word van het kastje naar de muur gestuurd heb 5 meter naast me router nieteens internet en als je erover belt krijg je chagrijnige vrouwen aan de lijn die inplaats van meedenken en een probleem op te lossen je wifi versterkers aansmeren voor 5 euro extra in de maand terwijl je een pakket met het snelste internet hebt na een hoop discussie de wifi versterkers gratis gekregen maar dit heeft het probleem niet verholpen nu ben ik dus maar overgestapt naar ziggo omdat een kpn medewerker me aangaf dat ik gelijk over kon stappen ziggo dus ziggo gaat vanaf 10 juni in en nu hebbe ze inneens een opzegtermijn van 30 dagen ik raad niemand aan om kpn te nemen 

6 reacties

rvk01
Slimmerik
  • June 5, 2026

Had je afgelopen maand een mail binnengekregen over wijziging voorwaarden? Zoja, dan had je voor de genoemde datum in die mail kostenloos op kunnen zeggen. Dit zou dan zonder opzegtermijn moeten zijn.

Als je niet wegens de wijziging van de voorwaarden opzegt, dan heb je inderdaad 1 maand opzegtermijn.

• Deelnemer
  • June 5, 2026

Misschien kan je van Ziggo ook het internet krijgen waar de punten en komma’s het wel doen?

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 5, 2026

Misschien kan je van Ziggo ook het internet krijgen waar de punten en komma’s het wel doen?

Gevalletje PEBKAC 😎

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Bg solar, jammer dat je besloten ons hebt te verlaten voordat we hier met je mee hebben kunnen denken over de wifi verbinding. Je beschrijft niet wat je geprobeerd hebt en wat de situatie precies is, dus dat maakt het lastig met je meedenken.

In onze Kennisbank hebben we meerdere artikelen die je daarbij op weg kunnen helpen:

en nu hebbe ze inneens een opzegtermijn van 30 dagen

Die is er niet ineens, de maand opzegtermijn is wettelijk bepaald. Wij moeten dat volgen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2026

Ik beschrijf precies wat het probleem is heb 5 meter naast me router geen internet maar dat je dat niet probleem ziet daar begint het probleem al 

Jasper van KPN
Moderator

Daarmee weten we niet wat er aan de hand is, het kan bijvoorbeeld zijn dat het netwerk niet meer zichtbaar is, dat de snelheid te laag is, dat het instabiel is of iets anders. Dat weten we alleen als je het toelicht. Anders is het gissen en op basis daarvan is het moeilijk mee denken zoals je je kunt voorstellen.

Als je overstapt zoals je in je startbericht zei zal het nu niet meer helpen denk ik, maar misschien kan het in de toekomst helpen als je ergens tegenaan loopt.