Skip to main content
Vraag

Slechte internet televisie en dan krijg je via de mail aanbieding

• June 28, 2025
  • 33 reacties
  • 263 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• Auteur
  • Helper
  • July 7, 2025

Alles is in overeenstemming geannuleerd maar nu komen we weer gedragen uit bij kpn. We hebben bij tv en internet 2 mobiele abbonemejten lopen, onze korting komt te vervallen en zoek het nu maar uit klant, we hebben alles in 1 pakket afgesloten. Wij kunnen er niets aan doen dat tv en internet niet werken...dus zoek het maar uit klant zo komt het nu over...

• Auteur
  • Helper
  • July 7, 2025

Grote schande hoe we nu worden behandeld, de diensten internet en tv zijn niet werkzaam op mijn adres, daarom met wederzijds goedvinden opgezegd kosteloos beëindigd.

Nu hebben weer.een leidensweg bij kpn, we hebben 2 mobieleabonement op dezelfde dag aangegaan omdat we korting kregen dus als 1 pakket , nu werken de diensten niet en kpn is nu niet.thuis want er wordt.even medegedeel u gaat met u abbonement het standaard tarief betallen..nou echt niet wijzer kunnen er niets aandoen. We hebben het laten zinken maar de irritatie zat er nog, ikkreeg een medewerker.aan de lijn en ie vertelde dat we 4 euro komverminderen naar 14euro per maand je begrijp ik wil hierover een bevestiging, dit was geen probleem...nou het is wel een probleempje klant heeft nog niet.en weet niets. De irritatie wordt maar groter. Weer gebelt.kreeb te horen de afkoop is 384.

Maar ikbetaal 12,50 per maand danis het toch.17 maal 12,50. Hoe komt u aan 384.euro ik kreeg te horen dat weet ik niet! U begrijp de stoom komt uit me oren, het gesprek beëindigt.

Weer gebelt ikwil per vandaag mijn mobiel opzeggen want heb geen vertrouwen meer in kpn..dan is het toch logische dat ik 17 maal 12,50 betaald na een kwartier gewacht krijg ik te horen het systeem geeft 394 euro aan, dus omdat het systeem dit aangeeft kan u inredelijkheid niets betekenen... ik weet als klant.niet waar ik aan toe bent, ik ben echt woest op kpn...

• Auteur
  • Helper
  • July 8, 2025

Ik blijf hier reactie plaatsen zolang ik geen antwoord krijg of op een oneerlijk manier wordt behandeld (daarmee bedoel ik aso manier))

Gistern een paar uur bezig geweest met kpn om duidelijkheid te krijgen maar die krijg jezelf niet.

Gisteren een klacht ingediend via de site mat een terugbell afspraak gemaakt, nu wordt ik terug gebelt hij gaat 1 keer over en wordt dan de verbinding verbroken zo is het al 3 keer gedaan heden ochtend, dus ik bel naar 0800 nummer krijg weer zo iemand aan de lijn die niet luidyerd... u heeft de diensten beëindig dan vervallen u kortingen.. ten eerste heb ik ze niet beëindigd en ten tweede bel ik terug vanwege de klacht en dat er na 1 keer overgaan direct de verbinding wordt verbroken...De medewerker begon weer met de zin u heeft u diensten beëindig.. nou het stoom kwam uit ne oren dit i helemaal ne vraaf niet. Ik was er klaar mee..een bel afspraak eet geen zin bij kpn een klacht indienen heeft geen zin bij kpn..kan iemand mij advies geven wat wel zin heeft om met kpn te communiceren..ik heb de rechtsbijstand al geïnformeerd en hebben mijn probleem al in behandeling...

• Auteur
  • Helper
  • July 8, 2025

.

• Auteur
  • Helper
  • July 8, 2025

Kpn heeft niet zijn terugbel afspraak gehouden, welke afspraak komen ze wel na...ik kan er geen 1 noemen het is echt een rotzooi.

We werden gebelt door de afdeling klachten, die begreep er ook niets van..kwam ook niet met een tegenvoorstel.

Wij betalen de afkoopsom van de mobiele abbonement, maar kpn komt bij ons er niet meer in, helaas kan ik niets maar ook niets positiefs bedenken van de afgelopen maanden.

• Auteur
  • Helper
  • July 8, 2025

Zelfs afspraken je niet maken bij kpn, zojuist de rekening ontvangen van de afkoop dit klopt niet met afspraak, 

Gisteren 5 uur mee bezig geweest om duidelijkheid te krijgen maar zelfs daar komt niets van terecht. 

En nu komt de afspraak die we gemaakt ook weer niet na volgens afspraak, wat kan nu wel goed gaan bij kpn?

We krijgen een factuur van 333 ipv 226.

Dit is kpn...welke lijken uit de kast kunnen we nog meer verwachten van kpn?

• July 8, 2025

Heb je het abonnement eerst aangepast naar de goedkoopste vorm?

Stel je hebt een Unlimited abonnement van € 32,50 per maand en je moet nog 4 maanden, dan is dat dus 4 × € 32,50.

Maar je kunt je abonnement ook aanpassen naar de goedkoopste vorm. Dus zonder data en 150 belminuten. Dan betaal je 4 × € 12,50 ofzo.

Daarnaast heb je misschien nog toestelkosten. Die moet je uiteraard betalen, daar is niets aan te doen.

• Auteur
  • Helper
  • July 8, 2025

Heb je het abonnement eerst aangepast naar de goedkoopste vorm?

Stel je hebt een Unlimited abonnement van € 32,50 per maand en je moet nog 4 maanden, dan is dat dus 4 × € 32,50.

Maar je kunt je abonnement ook aanpassen naar de goedkoopste vorm. Dus zonder data en 150 belminuten. Dan betaal je 4 × € 12,50 ofzo.

Daarnaast heb je misschien nog toestelkosten. Die moet je uiteraard betalen, daar is niets aan te doen.

Nou echt niet, we hebben geen toestel ofzoiets, er zijn zoveel vergissingen en fouten gemaakt bij kpn maar er is niemand die iets doet of klant gericht kan werken, ze snappen het allemaal maar doen niets, je begrijp dat bij mij de uitspraak bij ons komt kpn er niet meer in..

We moeten lopen achter beloftes aan en je krlrijg niets volgens afspraak..