Skip to main content

We hebben een oud modem van Telfort en sinds de overgang naar KPN hebben we zeer slecht internet.

De handleidingen werken niet, omdat ik naar een plek met goede wifi moet gaan, maar zelf naast het modem wordt er gezegd dat we geen wifi hebben. Terwijl ik dit type, zegt mijn computer helemaal geen wifi te hebben. Dat slaat natuurlijk nergens op want anders kan ik ook de pagina niet bezoeken.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels al heel gefrustreerd en boos ben. Je kunt niemand bellen of mailen.

Antwoorden via het forum vragen ook dat de klant zelf moet gaan zoeken maar met al tijden vreselijk internet en uren zoek werk ben ik niets verder.

Hoi @StephanieC . Welkom op het forum.

Wat jammer dat de wifi zo slecht is. Op zich is het vreemd want als jij automatisch van Telfort bent overgaan naar KPN verandert er helemaal niks aan je fysieke verbinding.

Een reset van het modem werkt ook niet?

We hebben een heel handig topic over wifi problemen. Misschien is dat voor jou de oplossing?

 

Mocht het met de tips op die pagina nog steeds niet lukken, laat het mij weten. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â