Skip to main content
Beantwoord

Slechte kwaliteit internet thuis bekabeld en via wifi

• January 12, 2025
  • 3 reacties
  • 146 keer bekeken

De kwaliteit van de internetservice thuis is al een aantal dagen erg slecht. De verbinding valt steeds weg en wordt dan weer hersteld. De downloadsnelheid is erg laag, zowel op kabel als wi-fi. Mijn tarief is 1Gb

Ik kan geen hulp krijgen in de chat. De chat is zo ingesteld dat ik het probleem niet kan registreren, omdat de internetcontrole in orde is, maar de snelheid en onderbrekingen niet door het systeem worden geregistreerd.

Misschien komt het probleem door de harde wind. Bij het installeren van de apparatuur, op het moment van bestellen, is de kabel buiten het huis gelegd en niet goed genoeg bevestigd door de klusjesman buiten het huis.

Los het probleem alstublieft zo snel mogelijk op.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Yumiboy, welkom op onze community! Dat is wel érg langzaam, al helemaal voor een 1Gb/s abonnement. Ervaar je dit op meerdere apparaten?

We hebben hier een handig artikel over geschreven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Hoi ​@Yumiboy, welkom op onze community! Dat is wel érg langzaam, al helemaal voor een 1Gb/s abonnement. Ervaar je dit op meerdere apparaten?

We hebben hier een handig artikel over geschreven!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 15, 2025

Hartelijk dank voor uw antwoord!

Ik heb tot nu toe last gehad van verbroken verbindingen. De problemen doen zich voor op verschillende mobiele apparaten, een desktopcomputer die via de kabel is aangesloten en een tv. Het grootste probleem is niet alleen de snelheid van het internet, maar ook de stabiliteit van de verbinding. Ik heb altijd netwerkbewaking aan staan. En ik zie berichten dat de internetverbinding wegvalt. Na 20-30 seconden een nieuw bericht - internetverbinding is beschikbaar. En zo gaat het bijna een week door. Dit is nog nooit eerder gebeurd. De router herstarten lost het probleem niet op. Ik zou graag een reactie krijgen van de technische dienst van mijn ISP, maar er is nog steeds geen antwoord. Ik schreef naar de chatroom, maar kreeg geen oplossing. De instructies die u gaf, hielpen niet. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

In het topic dat ik noemde is de laatste stap eigenlijk dat je contact opneemt met mijn telefonische collega's. Zou je die eens kunnen benaderen? Zij moeten hier wel stappen in kunnen ondernemen. Je kunt daarvoor een belafspraak maken of zelf even bellen met 0800-0402 op het moment dat je storing ervaart, of zo snel mogelijk daarna. Zij kunnen dan meteen even meekijken.