Skip to main content

Mobiel en laptop internet valt continu weg.

Ik heb al van vorig jaar problemen met mijn internet.

Er is een instaleur langs geweest en ik heb een nieuwe router gekregen, probleem met de tv (WiFi) is dus opgelost.

Maar nu heb ik nogaltijd  problemen met mijn gsm en laptop, overdag valt mijn internet veel weg zowel op mijn laptop als op mijn gsm, s'avond heb ik totaal geen verbinding op geen van beide toestellen.

Ook als ik mijn wachtwoord ingeef  krijg ik een melding dat ik die gewijzigd heb wat niet het geval is.

Het is precies of iemand dat kan aan en uitzetten , omdat als mijn vriend hier is werkt alles perfect is hij weg naar huis dan heb ik problemen met mijn internet raar toch.

Kheb al verschillende keren na internet zelf gebeld ma daar krijg ik altijd het zelfde te horen inverband stekker uit trekken enz enz....

Hopelijk kan iemand mij helpen of meer uitleg geven.

Groetjes, Mireille 

Beste @Jolling Mireille, welkom! Heel vervelend dat het internet steeds wegvalt! Als jij het wachtwoord van de Experia Box niet met iemand gedeeld hebt, dan is de kans heel erg klein dat iemand in jouw modem kan en zaken aanpast. Daar zou ik me niet teveel zorgen om maken. Als je twijfelt, kan je via onze servicetools het wachtwoord wijzigen. Je moet deze dan ook in elke toestel dat verbinding maakt het met het internet eenmalig wijzigen. 

 

Daarnaast kan je onze Wifi Manager doorlopen. Deze verbetert je wifi. Ik ben heel benieuwd hoe je wifi verbinding daarna is. 


Hoe staat het er nu voor met de wifi, @Jolling Mireille? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten!