Skip to main content
Beantwoord

Slechte service

  • January 3, 2020
  • 5 reacties
  • 163 keer bekeken

Scheffer-Florack
Nieuwkomer

Heb 1 maand zonder internet gezeten heb me 3 keer vrij moeten nemen dat een montuur zou komen maar helaas nu na anderhalf maand eindelijk opgelost wilde ze me een korting geven van 6 maanden van 10 euro van mijn abonnee maar tevens weer een jaar contract dat kan echt niet nieuwe klanten krijgen 6 maanden 50 % korting ik zeg de gek ben 40 jaar al daar en zeg doei 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hallo @Scheffer-Florack, welkom! Wat ontzettend balen dit zeg :-(. Normaliter vergoeden we de tijd dat je zonder diensten hebt gezeten. Komt die 6 maanden 10 euro korting daar enigszins bij in de buurt? De 6 maanden 50% korting is inderdaad alleen voorbehouden aan nieuwe klanten. Dat kan ik je ook niet aanbieden. Wel kan ik je gewoon de kosten vergoeden van de tijd zonder diensten, zonder dat je een nieuw contract krijgt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er verder mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2020

Hallo @Scheffer-Florack, welkom! Wat ontzettend balen dit zeg :-(. Normaliter vergoeden we de tijd dat je zonder diensten hebt gezeten. Komt die 6 maanden 10 euro korting daar enigszins bij in de buurt? De 6 maanden 50% korting is inderdaad alleen voorbehouden aan nieuwe klanten. Dat kan ik je ook niet aanbieden. Wel kan ik je gewoon de kosten vergoeden van de tijd zonder diensten, zonder dat je een nieuw contract krijgt. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er verder mee. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je inmiddels op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 


  • Nieuwkomer
  • February 13, 2020

Wat is dit? Ik probeer al een uur beeld te krijgen. Dat is lukt nu eindelijk. Maar nu is het weer  verdwenen voor een update. 10 minuten wachten.

Wij zijn in januari overgestapt van Ziggo naar KPN. Ik krijg nu naar een maand al spijt. Ook dat hele stappenplan gedoe duurt me veel te lang. Dat staat nergens on het contract. Niks samen oplossen. De KPN lost op en anders zoek ik een andere provider. Ik wil dit soort onzin niet elké maand meemaken.

En dan dit chatcontact. 24/7 ik merk er niets van. Deze service is echt bijzonder slecht.

 

Groet,René 

René


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 13, 2020

Dat klinkt niet best! Tegen welk probleem loop je?


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 14, 2020

Hoi @Hoytink 
Je kunt 24/7 bellen met 0800 0402

De chat kun je alleen tijdens kantooruren bereiken.
Als je wat meer info geeft kunnen we je vast wel helpen.
Welke foutmelding krijg je?
Welke Experiabox en welke TV-ontvanger heb je?
Â