Skip to main content

Beste Lezer,

Nadat ik wat meer duidelijkheid wou over mijn factuur , omdat ik ineens €120 euro moest betalen. Heb ik jullie tijdig gemaild en vervolgens met een onervaren medewerker gesproken die mij 40 minuten in de wacht heeft laten staan om mij te laten weten dat hij niet weet waarom ik ineens €120 euro moest betalen.  De medewerker gaf aan dat het bedrag € 60 was en ik niet met onverwachte kosten te maken zou krijgen. Vervolgens ontving ik een factuur van €80 euro, omdat ik niet tijdig hebt betaald. De factuur is met €20 euro verhoogd omdat jullie niet tijdig reageren en mij slecht hebben geadviseerd. Ik heb hier een klacht overgeschreven. Vandaag 25-02-2020 heb ik met een collega van jullie gesproken die aangaf dat het allemaal maar aan mij lag en niet aan jullie en was totaal niet oplossingsgericht. Ze heeft vervolgens opgehangen terwijl ik nog aan het praten was.

Voor mijn gevoel na aanleiding van het gesprek zijn jullie totaal niet klantvriendelijk en niet oplossingsgericht. Ik hoop dat jullie hieraan werken in de toekomst.

 

Groetjes,

 

Y Salhi 

Hi Y, welkom op het forum. 

Hier gaat inderdaad iets mis. Waar kosten vandaan komen moet altijd zichtbaar zijn op de factuur. Ik ben dan ook nieuwsgierig wat hier aan de hand is. Ik kijk graag mee. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Y, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Beste Alex,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Zojuist heb ik mijn profiel aangevuld. Hoor graag of je meer informatie nodig hebt.

 

Groetjes,

 

Y Salhi


Dankjewel Y. Het bedrag van € 120,- bestaat uit 2 facturen van € 60.- elk. Een van die facturen is ondanks herinnering niet op tijd betaald waardoor er herinneringskosten in rekening zijn gebracht. Ik zie dat de klachtenafdeling op 25 februari contact heeft gehad met je zoon om dit uit te leggen. Is er iets nog niet duidelijk? 


Beste Alex,

Ik heb tijdig jullie tijdig gemaild om te vragen waarom ik ineens 120,00 moest betalen. Hierop had ik niet tijdig van jullie een reactie vernomen. Hierdoor had ik de factuur niet tijdig betaald.Omdat ik niet tijdig wist welke bedrag is over moest maken. Doordit zijn er herinneringskosten in rekening gebracht.


Dat geloof ik meteen, echter is dit geen reden om de factuur niet te betalen. Overigens hebben wij geen e-mail ingang. Wel chat, telefoon, forum, Facebook en Twitter.