Skip to main content

Zonder ook maar telefoontje of bericht besluiten ze de monteur uit de planning te halen. Voor Jan met de korte achternaam heeft iemand 2 uur zitten wachten op een monteur waarvan ze wisten dat hij niet zou komen. Ronduit schandalig reden om alle mobiele contracten met kpn op te zeggen en naar een andere provider over te stappen. 

Wat een vervelende situatie. Als u het profiel invult met alle relevante gegevens, kan een medewerker van KPN inhoudelijk op u bericht reageren.


Alles ingevuld , dat je na jaren als vaste klant zo behandeld word schandalig. Ik heb er geen woorden voor. Als service krijg je aangeboden een nieuwe Monteurs afspraak. Dit kost ons 2 uur a € 45 excl.btw. Het ergste is gewoon dat ze niet het fatsoen hebben om af te melden. Waarna je de klanten service bel en het antwoord krijg. Het enige wat we u aan kunnen bieden is een nieuwe monteurs afspraak. 
 

SORRY DAT IS GEEN SERVICE 


Ik denk niet dat het express gebeurd al heeft u weinig aan die informatie. De vraag is of dit bij de concurrent ook zou kunnen gebeuren. Ik denk het wel, maar voor u gevoel maakt u een statement door over te stappen. Misschien zou ik het ook gedaan hebben maar het kost veel energie. Mogelijk kan een medewerker een passende oplossing bieden.


Hallo @Maatjes schilderwerken, 

Welkom op het KPN Forum. Erg naar dat een monteursafpraak niet nagekomen is. Ik kan me voorstellen dat het zeer onprettig is om voor niks op een monteur te wachten, excuses daarvoor.

Goed dat je je gegevens al hebt ingevuld in je Forumprofiel. Op basis daarvan heb ik je dossier opgezocht, en ik zie dat je intussen contact hebt gehad met de afdeling opzeggingen en de aanvraag hebt geannuleerd. Dat vind ik jammer om te zien, maar dat is je goed recht. Mochten er nog vragen zijn of als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het gerust weten. 


Reageer