Dat gaat dus niet echt lekker @Marly1983 . Het gaat om een gesplitste woning. Heb je de aansluiting wel via mijnaansluiting.nl aangevraagd?
Beste Joep,
Bedankt voor je reactie. Ik ga dit eens checken, voor nu zegt me dit even niks. De kabel ligt er al wel, deze moet enkel nog doorgetrokken naar binnen. Ook is Volker Wessels al bij mij aan de deur geweest 2x, maar ik was toen aan het werk, maar begreep van mijn buurman dat ze kwamen voor deze kabel. Dus vind ik het allemaal vreemd dat er niks bekend is….
Nog even ter aanvulling, gas water en elektra heb ik al wel gewoon l enkel nog geen internet.
het een nieuwbouwwoning betreft en dat dit door een hele andere afdeling behandeld moet worden.
Voor een nieuwbouwwoning moet je waarschijnlijk eerst een aanvraag indienen bij mijnaansluiting.nl
Ik heb dit nagekeken, aanvraag is al enige tijd geleden gedaan bij mijnaansluiting.nl Dus hier zou het niet aan kunnen liggen.
Natuurlijk tot op heden ook weer niets vernomen van kpn, wat zij mij wel gezegd hadden.
Ook had ik gelijk in combi een telefoonabonnement afgesloten, maarja nu loopt mijn telefoonabonnement wel, maar internet nog niet, dus geldt de combi korting ook niet.
Wat een slecht bedrijf is kpn, nog nooit zoiets meegemaakt!
Goedenavond @Marly1983, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding natuurlijk vervelend.
Ik begrijp heel goed dat dit allesbehalve de gewenste start is van je KPN abonnement en afgaande op de beschrijving in je eerste bericht, lijkt het er inderdaad op dat hier toch iets fout is gegaan aan onze kant. Wanneer heb je hier voor het laatst contact over gehad met onze helpdesk en wat is er toen precies aangegeven?
Beste Jan,
Bedankt voor de reactie.
Toevallig heb ik hier eind vorige week weer over gebeld met jullie. Probleem weer uitgelegd aan de medewerker, maar deze was alles behalve behulpzaam. Dit lag bij de aannemer, maar uitgelegd dat ik contact had met de aannemer en adres niet bekend is bij hun, dus weer terugverwezen naar kpn. Maar hij kon niets voor me doen. Ik moest gewoon weer afwachten.
Ook staat er in mijn contract samenvatting dat ik een korting op mijn tel abonnement heb (zoals jullie in het aanvraaggesprek voor internet zelf hebben voorgesteld.
Dit bedrag zou dan 25,- zijn, maar volgens uw medewerkers van KPN is dit nu niet van toepassing, omdat mijn internet nog niet in gebruik is. Dit vind ik ook niet kunnen! Hierdoor ben ik wel overgestapt naar kpn, anders had ik gewoon bij mijn vorige provider kunnen blijven, hier betaalde ik namelijk minder dan zonder de korting bij kpn. En volgens de medewerker van de aanvraag was internet op mijn adres verkrijgbaar vanaf 4 dec, dus dit was een mooie combideal.
Om het maar even zo te zeggen, ik voel me op deze manier flink genaaid. Ook omdat er geen 1 medewerker van jullie meewerkt of meedenkt.
Als het op deze manier moet, dan stap ik liever over naar een andere provider, maar dit is nu dus niet meer mogelijk voor mijn telefoon wat ik begreep.
Ik hoop ook echt dat er nu eens iemand is, die me verder kan en wilt helpen.
Fijne avond.
Mvg Marleen van Lelieveld
Aansluiten van nieuwe woningen duurt vaak enorm lang bij KPN. Dat is al jaren zo. Je kan beter eerst een jaartje Ziggo nemen als dat beschikbaar is.
Hai Marlon,
Oh serieus? Gek toch, de kabel ligt al voor mijn deur…
Wel een slechte zaak dat ze dan beweren dat ik het vanaf 4 dec zou kunnen ontvangen….
Hm bedankt voor de tip in ieder geval!
Ik ga ook eens bij Ziggo informeren
Wees blij, ik moet nog 2 jaar wachten terwijl ze twee jaar geleden de kabels al in de straat hadden gelegd.
2 jaar? En hier kon je dan niet vanaf?
Maar wees blij? Ik heb ook steeds geen internet hè hopelijk geen 2 jaar voor mij….
Goedemorgen @Marly1983 en bedankt voor je duidelijke terugkoppeling!
Helaas begrijp ik het gevoel wat je beschrijft en ik had het natuurlijk ook graag anders gezien, dat vooropgesteld. Ik ben bang dat ik er vanaf hier ook niet voor kan zorgen dat je eerder wordt aangesloten. Eerst zal die aannemer zijn werk moeten doen voordat we je daadwerkelijk kunnen aansluiten en hier heb ik simpelweg geen zicht op (de planning en agenda van zo'n aannemer). Als jij je profiel voor me in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik in ieder geval meekijken.
Wat betreft de (combi) korting; dit is inderdaad heel erg zuur, je ging er vanuit dat je met zowel internet als mobiel de overstap zou maken en in dat geval krijg je (uiteraard) de desbetreffende korting. Zolang het internet abonnement nog niet actief is, wordt deze korting echter niet actief omdat ze aan elkaar gekoppeld zijn. Je zou kunnen overwegen om hier een klacht over in te dienen. Of dat iets op gaat leveren durf ik niet te garanderen maar niet geschoten is altijd mis.