Skip to main content

Door de monteur is mij een extra wifipunt aangepraat omdat,volgens hem, hij de leidingen met stekker niet door de elektrapijp kon krijgen en daarom gaatjes moest boren door de muur. Ook de telefoon basis met telefoon moest in de meterkast geplaatst worden anders ging het niet. De nieuwe monteur heeft alles goed aangesloten zoals het hoort, gewoon door de aanwezige leiding waar eerst de koax-kabel van Ziggo zat, ook de telefoon staat terug in de woonkamer. Ik wilde graag het extra wifipunt terugsturen en ook de extra kosten v/d 1e monteur van de factuur af hebben. Het terugsturen gaat niet volgens Dhr Nikon van 08000402. Ik moet het terugbrengen in de winkel in Den Haag, Rotterdam of Leiden en dat met het openbaar vervoer, met de rollator. Ik wil gewoon een retour adres om de fout van de monteur (de extra wifi) terug te kunnen sturen. Zeer slechte ervaring met de callcenter (totaaverkeerde/leugenachtige voorlichting). Heb er nu al na 4 dagen spijt van. Maar hoe kom ik van die extra wifipunt €79,- en die extra tijd (door onkunde v/d monteur) €30,- af? Help!!!

Welkom op ons forum, @Rob Driessen! Wat ontzettend vervelend dat de eerste monteur een ander idee had bij de installatie van jouw diensten dan de tweede monteur, die het wel voor elkaar kon krijgen zoals jij graag wilde. Nu zit je met een extra SuperWifi punt die je niet nodig hebt en heb je extra moeten betalen voor meerwerk van de monteur. Ik snap dat je hiervan baalt. Ik moet je alleen teleurstellen. De kosten van de monteur kan ik niet voor je vergoeden. Je bent hier in eerste instantie mee akkoord gegaan en dus zijn de kosten terecht in rekening gebracht. De SuperWifi kan je retourneren, maar dit kan alleen via de winkel. Als ik je nu een retouradres zou geven, krijg je de kosten van de SuperWifi niet terug. Ik begrijp dat het in jouw situatie lastig is om langs een KPN winkel te gaan. Ik zou je daarom adviseren om het SuperWifi punt zelf te verkopen. Het is jouw eigendom, dus je mag er mee doen wat je wilt. Kom je er zo uit?


Nog nooit in mijn leven, 68 jaar, zo'n ongeinterresseerd antwoord mogen ontvangen. De KPN monteur was, ook door de tweede monteur, niet goed opgeleid, of had totaal geen interesse in zijn werk. Ik ging er van uit dat hij wel zijn vak verstond en geloofde zijn praatjes, ook dat mijn telefoon met moederstation alleen maar in de meterkast kon staan. Door de storingen die ik kreeg door de Wifi-verbinding op de TV ben ik gaan goochelen. Hierin vond ik de juiste info hoe de TV te bekabelen. Dit heeft de 2e monteur netjes geregeld en ook de telefoon aangesloten in de woonkamer (was enkel het station opnieuw instellen).

Het advies om de SuperWifi zelf te verkopen slaat nergens op. Ik dacht dat KPN onder leiding van Joost Farwerck een vertrouwd, eerlijk en open bedrijf was met service hoog in de vaandel. Uw negatieve reactie doet mij meer denken aan de handelswijze van een criminele organisatie. Sorry, maar zo zie ik dat.

Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing.

Â