Skip to main content
Vraag

Slechte start met incompleet pakket, onbeleefde helpdesk en rood alarm glasvezel

  • June 26, 2026
  • 0 reacties
  • 6 keer bekeken

Beste KPN,

Vandaag had mijn internet en tv live moeten gaan, maar de start verloopt helaas erg teleurstellend. Er is in korte tijd nogal wat misgegaan:

  • Vorige week: Ik ontving het installatiepakket, maar er miste een kabel.
  • Klantenservice: Het kostte mij veel moeite om iemand te spreken te krijgen. Bij een eerste terugbelverzoek werd er helaas opgehangen.
  • Tweede poging: Gelukkig kreeg ik daarna wel iemand te spreken en is de kabel alsnog netjes opgestuurd, al kwam het gesprek wel wat kortaf over.
  • Vandaag (opleverdatum): Bij het aansluiten sprong het glasvezelkastje helaas direct op een rood alarm-lampje. Ik zag ook dat het witte aansluitpunt aan de muur heel erg los zit. Ik ben bang dat de monteur dinsdag daardoor extra werk heeft om dit te herstellen. Er kan nu pas aanstaande dinsdag een monteur komen, waardoor ik dit weekend zonder vast internet zit. Gelukkig heb ik wel alvast nood-data gekregen maar dat is niet idiaal.

Omdat mijn bedenktijd nog loopt tot 3 juli, twijfel ik door al deze opstartproblemen nu erg over mijn overstap van Ziggo naar KPN. Ik hoor heel graag van jullie hoe we dit samen netjes kunnen oplossen en hoe KPN dit passend gaat compenseren, zodat ik met een goed gevoel klant kan blijven.

Met vriendelijke groet,

Patrick