Skip to main content
Vraag

slechte trage Wifi

  • December 21, 2020
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Ik heb paar weken geleden contact gehad met kpn over slechte Wifi. Nu tijdelijk verhoogd naar 500 mb. Echter nog steeds slecht. Net weer contact gehad moet nu Wifi manager gaan proberen.......maaf deze ligt edd tijdelijk uit voor een week als ik deze opstart:(

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • December 28, 2020

Hoi @Jan volkel, bedankt voor je bericht. Sorry dat ik nu pas aan je topic toe kom. Dat heeft te maken met de drukte. 

 

Inmiddels werkt de Wifi manager weer. Is het reeds gelukt deze te doorlopen? Mocht je nog steeds problemen hebben dan is het makkelijker om ons even te bellen op 0800-0402. We kunnen dan direct contact hebben en de situatie goed in kaart brengen. 

 

Alvast een fijne jaarwisseling!