Ik heb sinds paar maanden glasvezel van kpn toen de monteur kasje van de glasvezel kwam monteren heeft hij hem in de meterkast buitenshuis gemonteerd.
Ik heb gevraagd dat we het liever binnen hadden gehad,maar hij zei nee dit was makkelijkste manier.
En ja hoor gelijk de volgende dag amper bereik zowel in de huiskamer als boven in het huis.
Ik heb paar keer naar klantenservice gebeld constant de standaard dingen koppel dit reset dit meting dit dat ,totdat ik erop stond en monteur te willen.
De monteur kwam 30 november 2024 en hij deed weer de standaard dingen maar kwam al gauw achter dat die kastje nooit buiten geplaatst had moeten worden.
Hij zei ik heb 1 en ander gedaan maar als het niet helpt bel dan weer voor een afspraak met de monteur maar bel door de weeks ,want de kastje moet echt naar binnen verplaatst worden en het is niet jullie schuld de schuld ligt echter bij ons vertelde hij en zou aantekeningen maken voor de volgende monteur.
Dus na ongeveer 15 dagen heeft mijn vrouw weer gebeld omdat we 2 weken weg waren geweest ze legde het weer voor met dat het nog niet verholpen was dus geen goede verbinding de klantenservice medewerker zou overleggen vertelt hij doodleuk ja mevrouw u had binnen 14 dagen moeten bellen want de garantie is verlopen op de monteur werkzaamheden.
Toen ik dat hoorde belde ik direct terug en sprak weer een medewerker van de klantenservice die mijn verhaal aanhoorde en hij zou de verantwoordelijke van de technische dienst vragen om mij terug te bellen en een afspraak te maken.
En na 3 dagen werd mijn vrouw gebeld door iemand van de klantenservice dat was in de ochtend van 19 december 2024 ze zat in een meeting dus kon ze niet vrij uit spreken maar wat er gezegd is jullie kunnen een afspraak maken met een monteur maar vergeet niet dat het op jullie kosten gedaan word .
Het is de schuld van kpn dat wij geen verbinding hebben wij hebben denk ik wel meer dan 5 keer gebeld en geklaagd dat we vanaf we glasvezel hebben geen goed ontvangst maar we worden steeds van t kastje naar de muur gestuurd.
Als deze klacht niet gauw opgelost word ga ik mijn abonnement bij kpn opzeggen.
Deze klacht wil ik ook als review in de media plaatsen om mensen te waarschuwen voor hoe kpn met betalende klanten omgaat.
Â
Mvg i el kasah.