Skip to main content
Vraag

Slechte verbinding na update Experia Box v10

• December 6, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Nadat  afgelopen week onze v10 is geüpdate is het super slecht gesteld met de verbindingen.

De tv loopt af en toe vast , de wifi is op elke verdieping slecht , dat wil zeggen dat de wifi  regelmatig weg valt.

Ik heb , nadat ik al 3 super wifi1 had , 2 super wifi2 punten gekocht maar deze verhelpen het probleem niet sterker nog vanmorgen kon de v10 niet eens (en nog wel bekabeld) verbinding maken met de nieuwe super wifi2 punt!

Met andere woorden sinds de update is ons netwerk zeer slecht en heeft het veel geld (super wifi2) gekost terwijl het probleem er nog steeds is.

Als ik op mijn kpn app kijk zegt deze dat mijn super wifi2 verbonden is  , log ik dan in op mijn laptop in de modem zegt deze dat de super wifi2 NIET gevonden kan worden , welke van de 2 geeft het juiste aan?

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 6, 2025

Beste ​@200000 nu je de SW#2 hebt, zou ik de SW#1 afschakelen.

Reset de SW#2 en verbind als nieuw uit de doos.

Als ze goed gekoppeld zijn aan de V10, kan de SW#2 ook draadloos verbonden worden met de V10.

Daarbij ga ik er vanuit dat alle apparaten de nieuwste KPN firmware hebben.

Zie ook onderstaande links:

en

Succes

• Auteur
  • Helper
  • December 6, 2025

Beste ​@200000 nu je de SW#2 hebt, zou ik de SW#1 afschakelen.

Reset de SW#2 en verbind als nieuw uit de doos.

Als ze goed gekoppeld zijn aan de V10, kan de SW#2 ook draadloos verbonden worden met de V10.

Daarbij ga ik er vanuit dat alle apparaten de nieuwste KPN firmware hebben.

Zie ook onderstaande links:

en

Succes

Dank je voor je reactie , maar afschakelen? ik ga niet nog eens 3 nieuwe super wifi2 kopen, vind 200 euro al grof geld nu nog eens 200 en dan maar weer afwachten of het verschil maakt is niet aan mij besteed!!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 7, 2025

Beste ​@200000 zie onderstaande link aangaande de SW#1:

Als je ongeveer €200 voor 2 SW#2 betaald hebt, heb je teveel betaald en waarschijnlijk via de webshop van KPN besteld, dan betaal je de hoofdprijs omdat op die site niet gecontroleerd wordt of je KPN-klant bent. Heb je ze nog geen 14 dagen dan snel retour doen.

Je kunt de SW#2 ook eerst voor minimaal 1 maand huren en daarna in een KPN winkel kopen voor ongeveer €61,50 per stuk.

Succes.