Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi

  • February 15, 2020
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik ben al jarenlang in gesprek (gevecht?) Met KPN over slechte wifi. Van alles geprobeerd, apparatuur vervangen, monteurs gesproken. Maar nog steeds geen oplossing. En wat schertst nu mijn verbazing? Nieuwe klanten krijgen gratis superwifi, en ik als trouwe klant moet het maar uitzoeken? Waarom wordt mijn aidsprobleem niet opgelost door KPN??

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Roderik024 . Welkom op het forum.

Superwifi is mooi maar dat is nog steeds geen garantie dat het goed werkt.  Soms zijn er andere factoren die meespelen.

Wat is jouw huidige setup? Heb je ook versterkers? Zo ja, wat voor soort versterkers? Witte of zwarte kastjes? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 15, 2020

Iedereen kan goed Wi-Fi hebben in het hele huis. Je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk. Zet op iedere etage een accespoint neer. Bekabeld uiteraard!! 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 15, 2020

@Roderik024 

 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

 

Je kunt nu wel superwifi kopen voor een tijdelijke actieprijs (149 euro) 

 

Iedere klant heeft ooit gebruik gemaakt van een wekomstaanbieding. . Maar je hebt nu wel de mogelijkheid om wat te doen aan jouw slechte WiFi. Ook nog eens met 14 dagen omruilgarantie. 

 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 18, 2020

Hoi @Roderik024 . Welkom op het forum.

Superwifi is mooi maar dat is nog steeds geen garantie dat het goed werkt.  Soms zijn er andere factoren die meespelen.

Wat is jouw huidige setup? Heb je ook versterkers? Zo ja, wat voor soort versterkers? Witte of zwarte kastjes? 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 19, 2020

In dit topic kun je je aanmelden voor een prijsvraag: 

https://forum.kpn.com/internet-9/winactie-super-wifi-via-seaters-490070#post918030


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.