Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi

  • March 30, 2020
  • 16 reacties
  • 165 keer bekeken

Vind het schandalig dat ze nu bij een nieuw abo Wi-Fi versterkers geven dus dat je al meer als 15 jaar lid ben mag je ze kopen 😤

Beste antwoord door Joep1965

Jij kunt ook gratis experia wifi's krijgen hoor. Maar alleen als je slecht Wi-Fi heb. Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login overigens moeten deze wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Jij kunt ook gratis experia wifi's krijgen hoor. Maar alleen als je slecht Wi-Fi heb. Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login overigens moeten deze wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 31, 2020

Vind het schandalig dat ze nu bij een nieuw abo Wi-Fi versterkers geven ...

Doen ze helemaal niet meer. Die actie is stopgezet.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Glendon, welkom! Het klopt helemaal wat de heren hierboven zeggen. Heb jij de Wifi Manager doorlopen? Heb je nu een verbeterde wifi of loop je nog ergens tegenaan? Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2020

Als al gedaan 300 keer gebelt met kpn en blijf een drama 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 2, 2020

Maar wat is er dan aan de hand?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2020

De Wi-Fi is gewoon bager me apraten die Wi-Fi gebruiken verliezen Elke keer de verbinding  ik klaag er al jaren over dan sturen ze weer een link om het op te lossen mar ze weten wel beter want anders hadden ze die Wi-Fi apraten niet gaan geven aan nieuwe klanten 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 2, 2020

Heeft u bekabeld wel een goede verbinding? Heeft u glasvezel? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 3, 2020

Bekabeld super van de 1000 mb haal er 996 binnen met gladvezel


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Op het moment dat de Wifi Manager detecteert dat de wifi niet in orde is, krijg je in de meeste gevallen gratis Experia Wifi of een gratis Wifi monteur. Als er niets uit komt, dan lijkt de wifi goed (genoeg?) te zijn. Begrijp ik goed dat je de Wifi Manager nog recentelijk hebt gedaan? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 3, 2020

Welke Experiabox heeft u? Heeft u geen versterkers? 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Glendon, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Kunnen we nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust weten!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 10, 2020

Marcia 

Ik reageede niet meer om dat ik er niks mee op schiet het blijf knude ben al jaren er mee bezig


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Helemaal prima. Mocht je toch onze, speciaal hiervoor ontwikkelde, Wifi Manager willen doorlopen, dan kan dat natuurlijk gewoon. Ik heb er alle vertrouwen in dat het beter wordt óf dat we je een andere oplossing bieden. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 11, 2020

Marcia_

HEB IK AL GEDAAN 

Maar zo wordt je Elke keer benaderd je moet dit en dat kabels modem verplaatsen op nieuwe op starten en nog meer Het is gewoon kloten Wi-Fi en de klant mag het oplossen met domme oplossingen Het werk niet hoe duidelijk moet ik zijn 😖


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 11, 2020

Als u geholpen wilt worden, dan zult u toch echt zelf ook wat moeten dien, en soms opnieuw moeten doen. Heeft u uw profiel al ingevuld? Dan kan @Marcia_ ook de uitslag zien van de WiFi manager.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen? Ik kijk graag met je mee.Â