Skip to main content

Vind het schandalig dat ze nu bij een nieuw abo Wi-Fi versterkers geven dus dat je al meer als 15 jaar lid ben mag je ze kopen 😤

Jij kunt ook gratis experia wifi's krijgen hoor. Maar alleen als je slecht Wi-Fi heb. Heb je de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login overigens moeten deze wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox.


Vind het schandalig dat ze nu bij een nieuw abo Wi-Fi versterkers geven ...

Doen ze helemaal niet meer. Die actie is stopgezet.


Beste @Glendon, welkom! Het klopt helemaal wat de heren hierboven zeggen. Heb jij de Wifi Manager doorlopen? Heb je nu een verbeterde wifi of loop je nog ergens tegenaan? Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen. 


Als al gedaan 300 keer gebelt met kpn en blijf een drama 


Maar wat is er dan aan de hand?


De Wi-Fi is gewoon bager me apraten die Wi-Fi gebruiken verliezen Elke keer de verbinding  ik klaag er al jaren over dan sturen ze weer een link om het op te lossen mar ze weten wel beter want anders hadden ze die Wi-Fi apraten niet gaan geven aan nieuwe klanten 


Heeft u bekabeld wel een goede verbinding? Heeft u glasvezel? 


Bekabeld super van de 1000 mb haal er 996 binnen met gladvezel


Op het moment dat de Wifi Manager detecteert dat de wifi niet in orde is, krijg je in de meeste gevallen gratis Experia Wifi of een gratis Wifi monteur. Als er niets uit komt, dan lijkt de wifi goed (genoeg?) te zijn. Begrijp ik goed dat je de Wifi Manager nog recentelijk hebt gedaan? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee.


Welke Experiabox heeft u? Heeft u geen versterkers? 


Beste @Glendon, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Kunnen we nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust weten!


Marcia 

Ik reageede niet meer om dat ik er niks mee op schiet het blijf knude ben al jaren er mee bezig


Helemaal prima. Mocht je toch onze, speciaal hiervoor ontwikkelde, Wifi Manager willen doorlopen, dan kan dat natuurlijk gewoon. Ik heb er alle vertrouwen in dat het beter wordt óf dat we je een andere oplossing bieden. Mocht ik verder nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 


Marcia_

HEB IK AL GEDAAN 

Maar zo wordt je Elke keer benaderd je moet dit en dat kabels modem verplaatsen op nieuwe op starten en nog meer Het is gewoon kloten Wi-Fi en de klant mag het oplossen met domme oplossingen Het werk niet hoe duidelijk moet ik zijn 😖


Als u geholpen wilt worden, dan zult u toch echt zelf ook wat moeten dien, en soms opnieuw moeten doen. Heeft u uw profiel al ingevuld? Dan kan @Marcia_ ook de uitslag zien van de WiFi manager.


Wil je inderdaad je forumprofiel aanvullen? Ik kijk graag met je mee.Â