Skip to main content

Goede avond.ik heb nu hussel 500 siñds een week want ik had van tevoren slechte wifi ik had 100 mbpsdownload en 10 mbps upload dus slechte wifi op telefoon en PlayStation en laptop versterkers laten komen nog geen verschil 40 Mbps  en wegvallen had nog wel een v9 experiabox ondertussen heb ik een v10a experiabox gekregen maar nu heb ik nog maar 35 Mbps  bij 500download en 500 upload   maar mijn oude internet kan ik ook nog steeds op inloggen terwijl die experiabox al terug gestuurd is naar KPN hoe kan het dat mijn internet verbinding (wifi) nog zo slecht is 

Hoi Bart ik heb de gegevens in gevuld


Ik zie op het eerste gezicht niet vreemds, @Peterpij Zou je het Glasvezelkastje eens 30 seconden stroomloos willen maken en daarna de Experia Box eens een fabrieksreset willen geven? Check daarna nog eens bekabeld de snelheid. Ik zie ook dat je de wifi manager nog niet hebt uitgevoerd. Zou je dat daarna ook eens willen doen? 


Heb nu bekabeld internet 

De manager wordt lastig geeft iedere keer aan dat er geen verbinding is

En met andere speedtest gaat het wel


Met een laptop uit 2012 die mogelijk al moeite met windows 10 heeft is het niet gek dat je de 500/500 niet haalt. Tevens ondersteunt deze laptop geen 5ghz wifi, dus meer dan die 60 of 70mbit ga je via wifi niet halen. Een aparte usb adapter zou hierin nog wat kunnen betekenen maar ik denk eerder dat je een keer naar wat nieuws moet gaan kijken als je echt van die 500/500mbit verbinding gebruikt wilt gaan maken. 


helaas hij is te oud denk ik kan niet op  5 ghz maar hoe krijg ik nu sterkere wifi want vind het echt te weinig ik betaal voor 500 en krijg op de laptop 50 en op mijn telefoon nog veel minder kan  dit via kpn of moet ik iets anders aanschaffen 

Nou ja, op het moment dat je laptop zijn wifi ontvanger de snelheid niet aan kan zul je het ook nooit gaan halen natuurlijk. En geen idee wat voor telefoon je hebt, maar ook niet alle telefoons ondersteunen de 5ghz band. Dus ook die zullen in de praktijk niet veel meer dan 50 a 60 halen. En je moet je daar ook niet zo blind op staren, dat is eigenlijk in alle gevallen ook meer dan snel genoeg. En ja, je betaalt voor 500, maar dat is ook zodat je met meerdere apparaten tegelijk kunt streamen/downloaden etc met een normale snelheid.


Reageer