Skip to main content

Ik moet mijn kpn router om de paar dagen resetten heb al gebeld wordt het weer even verholpen maar paar dagen later begint het weer ik heb alles al gedaan harde reset gewone gereset stekkers eruit ander kanaal maar niks helpt

Heeft u de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Hallo Joep heb ik ook al gedaan


Welke snelheid zou je moeten halen? Bekabeld en via Wi-Fi? Wat was de uitkomst van de wifimanager?


Dag @Karel 55. Van harte welkom hier. Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat voor problemen je precies ervaart met WiFi. Is de verbinding traag, valt de verbinding weg of is het bereik onvoldoende? In eerste instantie wil ik je vragen om het topic met oplossingen voor trage en wegvallende WiFi goed door te lezen en de tips die worden gegeven te proberen. Als je daarna geen verbetering merkt, kun je dan aangeven waar je precies tegenaan loopt, welke apparaten er zijn aangesloten op je Experia Box, wat je hebt geprobeerd en wat er uit de WiFi Manager naar voren kwam? 

Vul ook alvast je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


Hallo @Karel 55. Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat je inmiddels verbetering merkt. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer