Skip to main content
Beantwoord

slechte wifi

• October 27, 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Heb slechte WiFi verbinding tijdens whatsapp,was altijd wel goed. Mijn vraag ligt dit aan mijn modem het gaat immers over een WiFi signaal of ligt de oorzaak ergens anders

Ā 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Denise van KPN

HalloĀ @Hadiepa, welkom op ons forum!

Balen dat je slechte wifi ervaart. Ik raad je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met wifi op te lossen. Ik raad je aan deze ook door te nemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2020

HalloĀ @Hadiepa, welkom op ons forum!

Balen dat je slechte wifi ervaart. Ik raad je aan om onze Wifi Manager eens te proberen. Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. De Wifi Manager zal je vragen een aantal metingen op verschillende locaties uit te voeren. Hierna komt deze met een passende oplossing. Voor het beste resultaat doorloop je de Wifi Manager twee keer. Haal je na de tweede keer nog steeds onder de 20 mbit/s, dan krijg je van ons gratis Experia Wifi of een gratis wifi monteur aangeboden.

We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met wifi op te lossen. Ik raad je aan deze ook door te nemen.