Skip to main content

Kijkt iemand van kpn mee. Hoop het.

Heb modem v10 via manager krijg ik steeds andere getallen.

Ik heb beneden tv via stekker naar meterkast waar modem hangt.

Doorgifte naar tvĀ  valt vaker weg. Wifi voldoende

Wifi 1e verd valt vaak weg is slecht

Wifi zolderĀ bijna niet aanwezig zeeeeer slecht.

Vaak kpn gebeld jaarlijks meerdere malen.

Hen eerder versterker aangeschaft, later stekkers maar ik wil gewoon wifi draadloos.

Help gezin loopt te mokken, ik ga niet weer geld uitgeven, hoor toch gewoon goede draadloze wifi te krijgen. Ik ben al vele jaren lid van de club sinds mijn jeugd.

Kpn doe iets voor me.

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

wat bedoel je dat je steeds andere getallen krijgt?

is de kabel en de stekkers van de lankabel goed?

Ā 

versterkers moet je altijd bedraad aansluiten en dus eigenlijk op elke verdieping een wifi punt, dus een modem (wifi) met twee bekabelde wifi accespoints


Stekkers zijn goed ik ga geen draden trekken als ik wifi manager doe ik doe vaker krijg ik steeds andere waardes

Dan wordt steeds een ander kanaal ingesteld.

Als ik bedraad had gewild dan moest ik draden trekken net na bouw huis

Ik zie super wifi maar ik investeer niet meer daar er steeds iets nieuws uit de hoed van kpn wordt getoverd wordt nu tijd dat kpn sinterklaas speelt na vele jaren.


KPN gaat u geen gratis draadloze super wifipunten geven. De zwarte bedrade versterkers kunt u met het doorlopen van de wifimanager mogelijk wel krijgen. Dat is het beleid.


Daarnaast is goed draadloos internet niet de verantwoordelijkheid van KPN. Die is voor de klant.


Stekkers zijn goed ik ga geen draden trekken als ik wifi manager doe ik doe vaker krijg ik steeds andere waardes

Dan wordt steeds een ander kanaal ingesteld.

Als ik bedraad had gewild dan moest ik draden trekken net na bouw huis

Ik zie super wifi maar ik investeer niet meer daar er steeds iets nieuws uit de hoed van kpn wordt getoverd wordt nu tijd dat kpn sinterklaas speelt na vele jaren.

Probeer deze app eens:

https://www.netspotapp.com/wifi-analyzer-apps-android.html#Wifi_Analyzer

En superwifi werkt ook alleen maar (goed) als je ze bekabeld aansluit.

En superwifi is niet ā€œnieuwā€ maar dergelijke producten zijn onder andere namen al heel lang op de markt.

En je kunt niet verwachten dan een simpele wifi in een modem (die vaak in de meterkast staat) door alle betonnen/stenen muren en plafonds heen gaat.

Ā 

Als het trouwens een ā€œrecenteā€ bouw is dan is er een kans dat er ergens loze leidingen zijn. kijk of er een op de zolder of 1e verdieping is.

Dan is het kwestie van een kabel trekken en een accespoint aansluiten.


Als ik een fritz modem aanschaf zal ik dan betere wifi hebben?

Ā 


Stel op de 1e verdieping maak ik een stekkerverbinding daarop een bedrade versterker zal dat werken

Ā 


Trek naar iedere etage een kabel en zet daar een Wi-Fi versterker neer. Succes gegarandeerd!