Skip to main content

Een goedendag.

Sorry dat ik hier zo inbreek maar net bij mij ook de hoorn door klantenservice erop gegooid. wat is dat nu voor personeel!!!!! Mijn vraag over de WiFi die hier echt slecht werkt en mijn kinderen op de trap zitten omdat ze dan bereik hebben. Kreeg ik gewoon te horen dat ze het niet wist. Die WiFi manager ook geprobeerd maar kreeg al snel de melding dat dat er niets gekoppeld zou zijn. Niet waar natuurlijk want waarom schrijven ze dan die 53,63 maandelijks af!? De dame (van klantenservice) die vandaag de hoor erop gooide !!!!! Snapte het volgens mij niet. Het is toch de bedoeling dat ze je helpen en werken naar een oplossing??? Ik ben echt netjes gebleven (kunnen ze terug beluisteren voor leerdoeleinde) maar moet ik dit echt zo pikken!!!

Met vriendelijke Groet,

 

Ernst

admin: eigen topic aangemaakt. Afgesplitst van dit topic 

Hoi @Ernst1974, welkom bij ons op het forum. Jouw gesprekken met de klantenservice verliepen niet soepel begrijp ik, dat is niet zoals dat hoort te gaan natuurlijk! Ik probeer met je mee te denken aan een oplossing, maar daar hebben we meer informatie voor nodig. Er is iets niet gekoppeld als je de Wifi Manager probeert te doen begrijp ik, wordt er ook aangegeven wat? Bij de Manager moet je inloggen met je MijnKPN gegevens, is jouw Thuis abonnement daar aan gekoppeld? Als dat niet zo is, kan je dat doen via de MijnKPN productpagina en de Manager daarna doen.

Kan je ook toelichten wat er slecht is aan de Wifi, is dat bijvoorbeeld de snelheid, het bereik, valt het weg of iets anders?