Skip to main content
Beantwoord

slechte wifi al een tijdje zeker boven is slecht , en de laatste tijd start de tv ontvanger heel traag op

  • June 17, 2020
  • 6 reacties
  • 496 keer bekeken

Slechte WiFi al 3 keer kanaal laten veranderen helpt niet kpn geeft als optie de super WiFi dingen aan te schaffen kost me 149 euro 

vind ik geen service als je nieuwe klanten ze gratis aanbied bij een contract

En de tv ontvanger start heel traag op de laatste weken terwijl deze bekabeld is.

Beste antwoord door Chrizziey

Hallo @Corrico,

Nieuwe klanten krijgen inderdaad de superwifi gratis i.p.v. 3 maanden korting als welkomstcadeau. Deze heeft u ooit ook gehad toen u klant werd (de korting). Helaas is het voor KPN niet te betalen als ze iedere klant gratis punten op moeten sturen van €149,00. Dan gaat voor iedere klant de prijs onnodig hard stijgen. 

Ben je bekend met de KPN WiFI manager? Deze kun je op je laptop uitvoeren, of op een smartphone met de KPN Thuis app. Als je op de slechtste plekken 2x onder een bepaalde snelheid meet, kom je mogelijk in aanmerking voor experia wifi in bruikleen (Dit bepaald de wifi manager). De experia wifi dient wel altijd bekabeld aangesloten te worden in vergelijking met de superwifi. 

 

Wat betreft je tv ontvanger, welke is dit? Als dit een motorola is kun je deze gratis omruilen. Heb je een 2952 of 2260 dan kun je is proberen de software opnieuw te laden via de stappen (vanaf stap 2).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+16
  • Antwoord
  • June 17, 2020

Hallo @Corrico,

Nieuwe klanten krijgen inderdaad de superwifi gratis i.p.v. 3 maanden korting als welkomstcadeau. Deze heeft u ooit ook gehad toen u klant werd (de korting). Helaas is het voor KPN niet te betalen als ze iedere klant gratis punten op moeten sturen van €149,00. Dan gaat voor iedere klant de prijs onnodig hard stijgen. 

Ben je bekend met de KPN WiFI manager? Deze kun je op je laptop uitvoeren, of op een smartphone met de KPN Thuis app. Als je op de slechtste plekken 2x onder een bepaalde snelheid meet, kom je mogelijk in aanmerking voor experia wifi in bruikleen (Dit bepaald de wifi manager). De experia wifi dient wel altijd bekabeld aangesloten te worden in vergelijking met de superwifi. 

 

Wat betreft je tv ontvanger, welke is dit? Als dit een motorola is kun je deze gratis omruilen. Heb je een 2952 of 2260 dan kun je is proberen de software opnieuw te laden via de stappen (vanaf stap 2).


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 17, 2020

Waarop sluit je die experia WiFi dan op aan ? op je experia box 

En de WiFi is op de 2e verdieping slecht moet ik hem daar dan plaatsen?

gr Cor


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 17, 2020

En de WiFi is op de 2e verdieping slecht moet ik hem daar dan plaatsen?

Ja.


Forum|alt.badge.img+16
  • June 17, 2020

Waarop sluit je die experia WiFi dan op aan ? op je experia box 

En de WiFi is op de 2e verdieping slecht moet ik hem daar dan plaatsen?

gr Cor

@Corrico 

Die Experia Wifi plaats je inderdaad met een kabel op de 2e verdieping. Heb je daar geen kabel liggen, dan zou ik toch de superwifi bekijken als oplossing. Het is een investering maar het ook dubbel en dwars waard wat mij betreft (ervaring). 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 23, 2020

Goedemiddag @Corrico en welkom op het forum :)

 

Zoals @ChrisWissink al aangeeft, betreft de actie met de gratis Super Wi-Fi een welkomstaanbieding voor iemand die nieuw klant wordt. Iedereen heeft daar ooit gebruik van kunnen maken dus het staat denk ik ook helemaal los van een stukje service. KPN gaat namelijk ontzettend ver in de ondersteuning van jouw Wi-Fi en daarom is de KPN Wi-Fi Manager ontwikkeld. Ik zou je echt willen adviseren om daar eens mee aan de slag te gaan!

 

Wat betreft de tv ontvanger; heb je deze een reset gegeven zoals Chris eerder al aanraadde? En heeft dit het probleem verholpen, start hij nu sneller op?


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • June 29, 2020

We hebben niets meer van je gehoord @Corrico dus ga ik ervan uit dat je vragen zijn beantwoord. Anders weet je ons te vinden!