Skip to main content

Hier ook al maanden last van slechte WiFi beneden ontzettend slecht boven totaal geen WiFi ons 4g schiet er doorheen en als je belt met kpn kunnen ze niks doen. Ik wil gewoon dat t werkt extra versterkers moet je grof voor betalen en monteur betaal je ook voor. Wat is dit voor een service. Wat dat betreft had Telfort wel tijd voor je en werdt je altijd geholpen tot het probleem.was opgelost.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welkom hier @Demian! Wat rot dat de wifi zo verschrikkelijk slecht is. Zo te horen heb je nagenoeg geen wifi in de woning. Onze draadloze Super Wifi's zijn inderdaad prijzig. Echter hebben we ook een bekabelde oplossing die je gratis krijgt als je wifi ondermaats presteert. Je kunt hier aanspraak op doen, door de Wifi Manager te doorlopen. Let op! Blijf ten alle tijden binnen het wifi-bereik. Loop dus niet uit het bereik, want dan gaat de meting mis. Als je boven helemaal geen bereik hebt, blijf dat tot halverwege de trap staan (mits je daar verbinding hebt natuurlijk). 

Ik ben benieuwd naar de uitkomst van de test. Laat je het hier weten als ik nog met je mee kan denken? 


Inmiddels de WiFi manager doorlopen en 2 versterkers binnen gekregen het helpt echter helemaal niks 😔 HELP


Klonk goed, jammer dat het niets oplevert! Kun je uitleggen hoe je ze hebt aangesloten en hoe de lampjes branden? 
Welk modem heb je in gebruik? Hoe branden de lampjes hierop? 


De lampjes branden zoals het zou moeten volgens de handleiding. Ik heb een experia box V10


Dat is vreemd! Je hebt de Wi-Fi versterkers met een kabel aangesloten op het modem? Is de Wi-Fi van het modem uit?


Ja de WiFi van de modem is uit en onze maandelijkse mb's vliegen erdoor omdat er nog steeds slechte tot totaal geen WiFi is 


Wat heb je zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten die data via het electriciteitsnetwerk? 


Alleen 1 draadloze verbinding set omdat ik weet dat teveel randapparatuur de verbinding ook kan vertragen 


Ik was er al bang voor. Welke type dvs heb je? 200, 650 of 1200? Die gebruik je voor de tv neem ik aan!


650


Voor de tv?


Ja


Ben je in de gelegenheid om wat te testen? De tv zal dan wel even uit moeten.  Draadloze verbindingsets geven namelijk nogal eens dit soort problemen. Vandaar dat ik het vraag.


Sorry lees het nu pas wat moet ik doen?