Skip to main content

Ik heb twee problemen,

1 buitenshuis heb ik slechte verbinding met kpn. 
thuis heb ik internet van kpn, nu heb ik en mijn echtgenoot het zelfde probleem met de WiFi op onze telefoon.

Binnen kunnen wij heel slecht op vele sites zoals de Rabobank Facebook enz.

als we WiFi uitzetten is het geen probleem om de sites te bezoeken. Onze telefoons zijn helemaal nagekeken en optedate.

Hmm, dat lijkt mij irritant. Begrijp ik dus goed dat je 4G/5G mobiele data wel prima werkt, maar wanneer je eenmaal met je WiFi netwerk thuis bent verbonden, werkt het heel sloom? Is dit constant zelfde, of wisselt dat ook per moment?
 

Heb je dit probleem ook als je naast de router staat? Dus niks er tussen? Of heb je dit als je verder in je huis staat? Heb je daarnaast al eens je router 2 minuten van stroom gehaald? en/of kan je eens een Speedtest doen en de resultaten delen? Speedtest kan je makkelijk doen via de website https://speedtest.net

Tip: Zorg wel dat je IP-adres niet zichtbaar is als je een screenshot van je Speedtest deelt. 


Hey @Wim1953a, welkom op het forum! Inderdaad irritant als de boel zo sloom werkt op de wifi. Jeff stelt een aantal hele goede vragen. Als je die zou willen beantwoorden kunnen we verder met je meedenken voor een oplossing.