Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi boven

  • December 20, 2020
  • 7 reacties
  • 35 keer bekeken

Ben al een week if twee bezig ivm slechte wifi. Wifi manager geeft aan 5 tot 10 bit op boven verdieping. Komt geen meting bij KPN door en ook geen melding voor het in aanmerking voor gratis versterkers. Aantal keren gebeld en wordt van t kastje naar het muurtje gestuurd. Wat een slechte services. Groet Mark

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Lisa

Hoi @Marco2105! Bedankt voor je vraag hier. Balen dat je last hebt van slechte wifi. Je haalt een snelheid van 5-10 mb's? Heb je voorheen wel goede wifi gehad boven? De Wifi Manager had inderdaad kuren! Kun je die nog eens doorlopen? Ben benieuwd of je nu wel in aanmerking komt. Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen. Hoor graag van je:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 20, 2020

@Marco2105 heeft u onder wel voldoende snelheid? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2020

Over het algemeen wel, valt af en toe weg. Meting zegt in miijn ogen niks. Zijn moment opnames


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 20, 2020

De wifimanager heeft kuren. Wordt aan gewerkt. Maar wil jij kabels trekken door het huis? Anders heeft het geen zin. Of heb je al kabels liggen?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2020

Hoi @Marco2105! Bedankt voor je vraag hier. Balen dat je last hebt van slechte wifi. Je haalt een snelheid van 5-10 mb's? Heb je voorheen wel goede wifi gehad boven? De Wifi Manager had inderdaad kuren! Kun je die nog eens doorlopen? Ben benieuwd of je nu wel in aanmerking komt. Laat het maar weten als ik iets voor je kan betekenen. Hoor graag van je:blush:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 27, 2020

Als t goed is komt er een oplossing


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 28, 2020

Goed om te horen! Weet je al wat de oplossing is of inhoudt?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 3, 2021

We hebben niets meer van je gehoord, dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag!