Skip to main content
De laatste tijd is het internet in mijn woonplaats om te huilen! Het is zonder wifi 3g of h+. De wifi is nog slechter. Dit is aan de gang sinds er laatst een storing was en dat 112 niet bereikbaar was. Ik kijk heel veel youtube en de filmpjes blijven maar laden.. Heel irritant. Ik ben al meer dan 10 jaar een trouwe klant mr als dit zo doorgaat dan ga ik opzoek naar wat anders, want wij zijn het echt helemaal zat. Wij betalen allebei 35 euro in de maand voor een dienst die het vaker niet doet dan wel.



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hoi @Dezegebruikersnaambestaatal, Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat je op dit moment niet tevreden bent met onze dienstverlening. Daar helpen we je graag mee. Je geeft eigenlijk twee verschillende dingen aan. Je mobiel internet is niet optimaal en je WiFi is slecht.



Wat betreft de WiFi, daarvoor wil ik je vragen om de WiFi tuner te doorlopen. Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.



Zou je daarnaast je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Graag bij klantnummer mobiel het mobiele nummer aanvullen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂 Dan kan ik het voor je nakijken hoe het zit met het 4G mobiele netwerk in jouw woonplaats.
@Dezegebruikersnaambestaatal, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer