Skip to main content

Ik heb sinds een paar maanden problemen met mijn WiFi. Ik ben niet meer de jongste en mijn dochter moet nu steeds komen omdat ik niet weet wat ik moet doen. Mijn dochter moet 45 min met de auto om bij mij te komen. Mijn dochter typt dit nu ook...omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.

mijn WiFi valt steeds weg en als ik de klantenservice bel krijg ik de melding dat het te druk is en verbreken ze de verbinding. Volgens mijn dochter is de modem stuk.. maar hoe krijg ik iemand van de klantenservice te spreken. Via de site kom ik niet verder en ik krijg ook niet de mogelijkheid voor chat..hij springt steeds weer naar de standaard hoofdpagina van de klantenservice.  Dit kan toch niet...betaal ik daar zo veel geld voor…

 

wat kan ik nu nog doen...

Hallo @Grrrr, wat rot dat je in zo'n situatie terecht gekomen bent en het niet lukt de WiFi verbinding te verbeteren. Het is hier op het forum op het moment ook druk, waardoor we niet eerder bij je topic zijn, sorry daarvoor.

Ik hoop dat je in de tussentijd toch een oplossing gevonden hebt. Zo niet, dan raad ik je in ieder geval aan om onze WiFi manager te doorlopen. Deze helpt je om de verbinding na te kijken en verbeteren. Als het niet lukt of als je vragen hebt, geef dan vooral een seintje, dan zoek ik met je mee naar een oplossing.