Skip to main content
Beantwoord

slechte wifi in het buitengebied

  • March 2, 2020
  • 8 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb niet stabiele wifi verbinding en toch kom ik niet in aanmerking voor de nieuwe wifi versterkers . Hoe bijzonder al ruim 35 jaar bij kpn en nu vinden ze dat ik ze maar moet aanschaffen voor 150 euro . Erg jammer kpn dat jullie wel reclame maken dat alle klanten tevrede moeten zijn maar ik hier zo rond lees is dit duidelijk nog lang niet het geval

Beste antwoord door Joep1965

Heeft u de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login De uitkomst bij slecht Wi-Fi jan zomaar zijn dat u gratis experia wifi's krijgt. Die moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox en ze werken prima!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 2, 2020

Heeft u de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login De uitkomst bij slecht Wi-Fi jan zomaar zijn dat u gratis experia wifi's krijgt. Die moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox en ze werken prima!


  • Auteur
  • March 2, 2020

Klopt hoor dit heb ik al meerdere keren gedaan en dan komt uit dat de wifi zwak is maar hun vinden dan dat het nog net kan 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 2, 2020

Welke snelheid haalt u dan?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 2, 2020

Hoe snel is uw internetverbinding op uw adres? Heeft u glasvezel? Of een DSL verbinding? Zo ja, wat vermeld Fourstack voor uw adres?

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @P waenink  de nieuwe online wifimanager moet voor ieder huis goed wifi kunnen garanderen. Nou zal je via wifi zelden de volledige snelheid van je internetabonnement kunnen halen omdat er altijd wat verlies zal zijn. Ik ben net als @Joep1965  wel benieuwd wat bij jou de uitkomst van de wifimanager is! Als de snelheid te laag is moet deze een oplossing aanbieden.

Zou je ook kunnen vertellen wat de verwachte snelheid op fourstack is uit de link die @Nick83  stuurt?

 

Kun je tenslotte ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even met je mee!


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@P waenink ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord, is het gelukt met de wifimanager?


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 6, 2020

Met de wifiversterkers zul je de snelheid niet omhoog krijgen als je een langzame verbinding hebt. Het gaat bij die apparaten (versterkers, accesspoint e.d. ) om het zendbereik v.d. wifi.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!