Skip to main content
Beantwoord

Slechte Wifi in Prinsenbeek. zeer traag

  • January 29, 2020
  • 1 reactie
  • 73 keer bekeken

Wat een ***service...geen beirich.

Altijd Langham...glass bezel.. wat voor kit

Schildpad bezel

 

Admin: scheldwoorden verwijderd. In strijd met de huisregels

 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @KPNisnietok, je krijgt een nieuwe kans om zonder deze scheldwoorden je vraag te stellen. Als dit niet mogelijk is, kan je bellen met 0800-0402 om mijn collega's op een normale manier te woord te staan. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 29, 2020

Beste @KPNisnietok, je krijgt een nieuwe kans om zonder deze scheldwoorden je vraag te stellen. Als dit niet mogelijk is, kan je bellen met 0800-0402 om mijn collega's op een normale manier te woord te staan.