Skip to main content

Hoi, sinds afgelopen vrijdag heb ik galsvezelwifi van KPN. Kort gezegd het werkt waardeloos. Ik heb af en toe prima verbinding, vaak heel trage verbinding en heel vaak valt ie gewoon weg. De experia box v10a staat in de woonkamer. Het is maar een klein gelijkvloers appartement maar het is overal dezelfde waardeloze verbinding. Ik heb de wifitest geprobeerd maar dat lukte niet omdat de wifi te traag was en/of wegviel. Ik zit als het goed is nog in de twee weken bedenkperiode dus ik hoop dat jullie heel snel met een oplossing komen want ik denk dat ik het abonnement maar weer opzeg voordat het goed en wel begonnen is.

Gr Rick

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Dat klinkt niet best. Helaas is de v10a nog steeds niet zonder problemen. Heb je em al een keer een harde reset gegeven. Doe dat en wacht op een medewerker die jouw topic oppikt. Doorgaans reageren ze binnen 48uur. 


Bedankt voor je antwoord Joep. Harde reset gedaan maar het maakt geen verschil. Ik wacht nu maar even af tot een medewerker reageert om te zien of die nu nog met een oplossing komen anders bestel ik maar weer af en mogen ze de spullen weer op komen halen.

Gr Rick


Hoi @Vreeswijk55 

Ik ben ook sinds kort klant maar ik vind de Wifi van de V10a prima. Kijk wel even of ie de nieuwe firmware v5.00.31 build420 al heeft want daarin zijn de nodige bugs die de V10a had goed mee opgelost.

Gebruik deze link 192.168.2.254/login.htm , wachtwoord staat achterop het modem.

Groet, Folkert


Hallo @Vreeswijk55 Dat is geen goede start, natuurlijk. Checken of je de nieuwste firmware hebt is inderdaad een goeie tip. Je zegt dat je de wifi-test hebt geprobeerd? Was dat onze wifi-tuner? Want die brengt hoe dan ook je signaal in kaart, zeker als het niet goed is. 


Hoi Bart, het was idd de wifituner waar ik het over had. Maar zoals ik ook al zei deed die het is dus niet (vanwege de te waardeloze wifi). Gisteren een uur aan de lijn gehangen met KPN en uiteindelijk hebben ze geregeld dat er opnieuw een monteur zou komen. Die is om vijf uur vandaag langs geweest en kwam tot de conclusie dat de glasvezelaansluiting kapot is. Hij heeft geregeld dat Reggefiber vandaag nog langs is gekomen. Die monteur is net de deur uit en alles lijkt nu te werken zoals het bedoeld is. Uiteindelijk dus nog prima geregeld door KPN. Bedankt voor iedereen die geprobeerd heeft te helpen en uiteindelijk ook KPN/Reggefiber bedankt voor de prima snelle reparatie service. Gr rick


Hallo @Vreeswijk55 Dank voor je terugkoppeling. Dan bleek er dus veel meer aan de hand dan een slechte wifi-verbinding alleen. Fijn om te lezen dat er een monteur is langsgekomen die het probleem niet alleen heeft weten te traceren, maar ook heeft kunnen oplossen. 


Reageer