Skip to main content

Ik heb op het moment in een gedeelte van mijn huis slechte Wifi, nu hebben wij al 2 KPN superwifi punten, echter lijkt dit niet genoeg. Beide zijn bekabeld aangesloten en nog heb ik in een gedeelte van het huis slechte tot geen wifi, met de KPN app kom ik uit op een snelheid van 10 download en 5 upload. Nu had ik gelezen dat ik dan een extra wifi punt kon aanvragen waar en hoe doe ik dit?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Als je nog met korting extra WiFi punten kan bestellen komt dat vanzelf als je de wifi manager geheel doorloopt, verwacht alleen dat je de huidige wifi punten even moet loskoppelen, het systeem.ziet ze en dan heb je misschien kans dat die ze niet aanbied en dan kan je ze alleen duur bestellen.


Als je nog met korting extra WiFi punten kan bestellen komt dat vanzelf als je de wifi manager geheel doorloopt, verwacht alleen dat je de huidige wifi punten even moet loskoppelen, het systeem.ziet ze en dan heb je misschien kans dat die ze niet aanbied en dan kan je ze alleen duur bestellen.

Klopt dit had ik inderdaad gezien, hier kon ik ze bestellen voor €30,- per stuk, alleen had ik gelezen dat je bij minder dan 20MBps ook een gratis mindere versie hiervan kon krijgen, nu kom ik met de wifi manager eerst uit op een snelheid van 8MBps maar later is deze verhoogd naar 10, maar dit is nog weinig. Dus mijn vraag is waar kan ik zo’n gratis wifi punt krijgen?


Als je nog met korting extra WiFi punten kan bestellen komt dat vanzelf als je de wifi manager geheel doorloopt, verwacht alleen dat je de huidige wifi punten even moet loskoppelen, het systeem.ziet ze en dan heb je misschien kans dat die ze niet aanbied en dan kan je ze alleen duur bestellen.

Klopt dit had ik inderdaad gezien, hier kon ik ze bestellen voor €30,- per stuk, alleen had ik gelezen dat je bij minder dan 20MBps ook een gratis mindere versie hiervan kon krijgen, nu kom ik met de wifi manager eerst uit op een snelheid van 8MBps maar later is deze verhoogd naar 10, maar dit is nog weinig. Dus mijn vraag is waar kan ik zo’n gratis wifi punt krijgen?

 

Die gratis Experiawifi’s zijn er niet meer. Inderdaad kreeg je die voorheen als je in huis onder de 20mb wifisnelheid kwam. Dat is veranderd. Je kunt er 2 gratis krijgen als nieuwe klant. Daarna 29,50 per stuk.


Je moet toch wel een heel groot huis hebben als 2 wifipunten niet voldoende zijn. Ik denk dat er meer aan de hand is.Â