Skip to main content

Al lange tijd problemen met de wifi, voornamelijk wegvallen, gratis bedraden versterkers gehad, geen succes diverse malen online de boel gecontroleerd en aangepast geen succes

Bij de kpn winkel geweest voor advies, uiteindelijk een monteur geweest die heeft de boel zo goed als opgelost, valt nu nog heel af en toe weg kan ik mee leven

Oplossing 2 draadloze wifi versterkers, kosten 160 euro en wat schetst mijn verbazing, een week later kun je ze gratis kregen als je een nieuwe klant wordt, waar is de waardering voor een bestaande klant die niet de kwaliteit krijgt die hij mag verwachten, er nog voor wil betalen om het op gelost te krijgen en de nieuwe klant krijgt het gratis, waarom eigenlijk ?  , er eindelijk achter gekomen dat de wifi van KPN toch niet zo goed is

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 

 

U heeft al 2 versterkers gekregen. Is het dan nooit genoeg? Waar is uw waardering voor KPN?

Nieuwe klanten krijgen al vele jaren een welkomstkorting. Daar is niets bijzonders aan. Nu kunnen ze die welkomstkorting inwisselen voor de SuperWiFi's. Ze krijgen dan dus de welkomstkorting niet. Feitelijk "kopen" ze de SuperWiFi's dan met hun welkomstkorting. Er is dus helemaal. Niets. Nieuws. Onder de zon.


Inderdaad 2 versterkers gekregen , die niet werkte dus deze kunnen ze zo terug krijgen

ik betaal voor een goed product en dat krijg ik niet


Het blijft altijd een leuke discussie. KPN levert alleen in hun macht wat zij gratis kunnen aanbieden. Vind het nog al wat twee gratis versterkers. Met zoveel apparatuur tegenwoordig wat op wifi werkt, is het niet meer als normaal dat storingen niet meer onder verantwoordelijkheid van een provider liggen. Het aanbieden van apparatuur tegen inkoopprijs zou misschien een idee kunnen zijn

 


Inderdaad 2 versterkers gekregen , die niet werkte dus deze kunnen ze zo terug krijgen

ik betaal voor een goed product en dat krijg ik niet

Als de Experia WiFi's niet helpen, dan helpen de SuperWiFi's ook niet. Het zijn simpel gezegd zowat dezelfde dingen in een ander jasje. Softwarematig dezelfde mogelijkheden en beperkingen. Het enige wat extra kan is 1 SuperWiFi draadloos plaatsen. Maar dat is iets wat u toch al niet zou helpen.


Ik gebruik een deco m9 plus pakket. Sommige vinden het overkill en andere zeggen dat het niet zou werken. Voor mij was het na 1 dag al 300 euro waard.


Welke Experiabox heeft u eigenlijk? 


Hallo @aval01 Welkom op het KPN Forum. De community hier heeft je al de nodige uitleg gegeven en misschien kan ik ook nog iets voor je verduidelijken. 

Wifi is enorm handig en natuurlijk bijna onmisbaar. Een optimale wifi-verbinding is echter niet te garanderen: wifi is niet zo stabiel als een bekabelde verbinding en het wordt beinvloed door omgevingsfactoren. Je kunt zelf gelukkig heel veel doen om het signaal zo goed mogelijk te krijgen en daar helpen we je bij, zoals je in dit topic over wifi kunt lezen. Een mogelijke optie is dat we onze klanten van gratis apparatuur voorzien om wifi te verbeteren: een uitkomst van de wifi manager kan zijn dat je Experia Wifi's krijgt. Prima apparaten, die je verder helpen. Je kan inderdaad ook een monteur boeken of zelf de draadloze Super Wifi's aanschaffen. Meer dan genoeg mogelijkheden. De kwaliteit van de ‘wifi van KPN’ en die van elke andere provider is echter altijd afhankelijk van de situatie. Je kunt daarom niet zeggen dat ‘onze’ wifi beter of slechter is dan die van een andere provider. 

Voor nieuwe klanten zijn Super Wifi's op dit moment onderdeel van een welkomstaanbieding. Je kunt óf een setje gratis krijgen óf kiezen voor een korting. Je zult zelf ook van een welkomstaanbieding hebben geprofiteerd. We kunnen echter niet doorlopend kortingen of gratis apparatuur blijven aanbieden. 

 

 


Ik ben al vele jaren klant bij kpn, hebben ook al veel ellende mee gemaakt met kpn

Kan me zo geen welkomsgeschenk herinneren

Daar gaat het ook niet over 

Het  is wel vervelend als er een monteur komt die het probleem eindelijk verbeterd dmv super wifi kastjes en dat je dan even later ziet dat kpn ze weggeeft aan nieuwe klanten 

en trouwe klanten die problemen hebben laten we gewoon betalen

 


Je hebt in het verleden vast wel eens een keer korting gehad bij verlengen. Tot enkele jaren geleden was dat namelijk normaal. Er waren toen mensen die elk jaar belde om te verlengen en korting kregen. Andere mensen deden dat niet, die hadden die brutaliteit niet. En daar zie je meteen de reden waarom het maar beter is dat KPN er helemaal mee gestopt is, met al die kortingen.


Hoi Nick

 

ben al vanaf 1982 bij de KPN , in die tijd kende ze nog geen kortingen enz, toen hadden ze nog het alleenrecht 


Reageer