Skip to main content

Al maanden zeer slechte WIFI, meerdere malen KPNwinkel bezocht en verwijzen mij naar de klantenservice.

Klantenservice niet te bereiken. Via website wifimanager 3 X scan laten uitvoeren, geen verbetering.

Ik ben er klaar mee en wil een medewerker spreken voor een oplossing!!!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Dan doe je de wifimanager niet goed.  Tip: zoek een plek in huis waar je wifi het onder de 20 is. Dan ga je aan de slag met de wifimanager.  Je vult in dat je alleen begane grond hebt.  Dan loop je meteen naar de plek waarvan je weet dat de wifi daar onder de 20 is. Daar wacht je op de uitkomst.  Die is 8 van de 10x gratis experia wifi's.  Die moeten wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox.


Jammer om te lezen dat je er met de Wifi Manager niet uit komt, @Tonny A. Toch is de Wifi Manager dé manier om het beste uit jouw wifi netwerk te halen. Je kunt hiervoor de tip van Joep1965 nog eens proberen.

Kom je er toch niet uit, zou je dan een screenshot willen plaatsen van de uitkomst van de Wifi Manager? Kun je dan ook je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.