Skip to main content

Geachte KPN

 Zaterdag j.L en vandaag 25-5-2021 vele keren contact met jullie gehad over slecht werkende WiFi ( de gemiddelde telefoonwachttijd is 8-12 minuten!)

sterk het idee van kastje naar de muur gevoel gekregen!

Na steeds weer metingen op de verdiepingen te hebben verricht en aan jullie doorgegeven te hebben( begane grond: 98 mBit/s

                   1e verdieping : 47 mBit/s

                   2e verdieping :10 mBit/s) kom ik steeds in een cirkeltje terecht met dezelfde vragen over meting te moeten verrichten.

na vele keren bellen, natuurlijk steeds weer iemand anders aan de telefoon! Weer verhaal uitgelegd weer hetzelfde advies en maar niet verder komend ben ik inmiddels mijn geduld aan het verliezen!

Ik denk  er ernstig over de KPN te verlaten en over te stappen naar Uw concurrent 

Ookben ik inmiddels zover ontstemd mijn frustratie bij een consumenten programma voor te leggen.

de abonnement kosten zijn dusdanig duur dat je toch op zijn minst goede service van de KPN mag verwachten!

in afwachting van uw antwoord

verblijf ik

Ron van der Meij

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

 

 


 


Hier gaat het fout 


Wat een slechte service van kpn zeg moeten gauw met een oplossing anders is het over en uit .


Ze moeten wel gauw met een oplossing komen anders is het over en uit.


Vandaag nog een keer gemeten was weer slecht op zolder nu gebeld naar kpn ze sturen eindelijk WiFi versterkers kijken of dat goed werkt.


Hallo allemaal ik heb inmiddels WiFi versterkers gekregen het werkt nu perfect 👍👍👍👍