Skip to main content

Beste,

Na 30 minuten telefonische contact mbt slechte Wifi ontvangst in het huis, alle testen gedaan en conclusie was dat we voor 150 euro een versterker konden kopen.

Nu zijn we een van de oudste klanten van KPN, hebben we al jaren last van slecht ontvangst, betalen we 1000 euro per jaar, en dan nog 150 euro durven vragen. Het zou toch coulant geweest zijn als de medewerker had gezegd;”U krijgt deze gratis omdat u al jaren kampt met problemen en we deze niet voor u hebben kunnen oplossen”. 

We gaan nu maar eens verder kijken dan KPN. Jammer

Hoi @Vowinkel 

Hierbij een steuntje in  de rug.
Gelukkig zijn er velen die u met open armen gaan ontvangen.

Ik blijf lekker bij KPN aangezien ik erg tevreden ben met hun mogelijkheden.
Ik weet nu wat ik heb en wat ik kan verwachten van KPN.
En eerlijk gezegd ik ken geen betere provider.

Wens u veel succes met het zoeken van een andere provider.
En wie weet krijgt u daar erg veel voor niets.:sunglasses:


Als u de Wi-Fi manager doet en u heeft slecht Wi-Fi dan krijgt u gewoon gratis experia wifi's.  Zo simpel is het. Die moeten wel bekabeld aangesloten worden. https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login en dan nog iets..Ik koop al jaren voor een paar duizend euro per jaar bij dezelfde supermarkt en ik moet ook alles betalen. 


Hallo @Vowinkel Welkom op het KPN Forum en dank voor het doen van je verhaal. In de eerste plaats is het natuurlijk enorm vervelend dat je al zo lang met wifi worstelt. Je geeft aan dat je al jaren met problemen kampt en dat alle tests hebt gedaan. Wat heb je allemaal geprobeerd? Je hebt dit topic wellicht al gezien, maar ik plaats 'm even voor de volledigheid. Er staat veel nuttige informatie in over het verbeteren van je wifi. 

De belangrijkste tip is toch echt het gebruiken van de wifi manager, waar in het betreffende topic en door Joep al naar verwezen wordt. Deze tool meet je wifi door en doet ter plekke enkele aanpassingen. Er kan ook uitkomen dat er apparatuur wordt vervangen of aangeboden. Dat hangt van de metingen af. Ik ben heel blij met jou als klant en ik hoop van harte dat je dat blijft, maar je zult begrijpen dat we niet zomaar gratis superwifi's weggeven. 


Reageer