Skip to main content

Ik ben nu ongeveer een half jaar klant bij KPN. Bij de installatie heeft de monteur de versterkers van ziggo gebruikt die ik nog had. Hij zei dat als het niet zou werken zou hij het kunnen komen bekabelen. KPN nu al meerdere kerenĀ gebeld. Kabel ontvangen, een extra kastje op de eerste verdieping, keurig te woord gestaan, maar er wordt niet aangeboden een monteur te sturen. Ze kunnen mij er telefonisch mee helpen. Op de volgende etage dezelfde irritatie als bij ziggo. De Go app werkt niet omdat de WiFi niet sterk genoeg is. Bij ziggo kon ik in ieder geval nog tv kijken met een module in mijn tv, ik kan nu niet eens castenĀ Het is net als met alles. Ik het begin werkt alles fantastisch en na een paar maanden is het waardeloos. Ik heb in de winkel alles duidelijk aangegeven en het moest allemaal geen probleem zijn, maar waar ik bij ziggo op 1 verdieping problemen had, heb ik het bij KPN op 3 verdiepingen. Dan toch maar terug naar ziggo?Ā 

Hallo @TanjaPĀ , ik kom ook van Ziggo en ben nu klant bij Telfort, is bijna KPN.

Welke Ziggo versterker(s) gebruik je, de powerlines in het stopcontact?

Die moeten gewoon goed kunnen werken, je kunt er zelfs de tv bekabeld op aansluiten en de WiFi op de powerlines werkt ook goed, mits goed ingesteld.

Ā 

Ā 


Dan toch maar terug naar ziggo?Ā 

Nee, je moet eenĀ installateur bellen en een goed bekabeld netwerk aan laten leggen naar elke verdieping.


Ik heb contact gehad met een zeer begripvolle dame. Ik had al een aantal keren contact gehad hierover. Nu komt er een monteur die het eens even goed gaat bekijken en ik vertrouw er op dat het dan helemaal goed gaat komen. Ik heb meer vertrouwen in KPN dan in Ziggo. Alleen al het feit dat er direct actie wordt ondernomen. Ik word niet verzocht mijn router te verzetten eens per maand of het excuus dat al mijn buren Ziggo hebben. Ze sturen iets op, je ontvangt de bevestiging. Ik vind, ondanks dat het nog niet lekker loopt, de service heel veel beter.

Dank voor jullie input.Ā 


Hoi Tanja, wat fijn dat het laatste contact een stuk beter verliep.Ā :slight_smile: Ā Ook super om te lezen dat je blij bent met de service. Ik hoop dat de monteur alles snel weer aan de praat heeft. Mocht je na het monteursbezoek nog vragen hebben dan hoor ik graag weer van je!Ā 


Reageer