Skip to main content

Wij ervaren na de aanleg van glasvezel steeds wegvallende wifi . Ondanks dat je al 14 jaar klant bent met meerdere abonnementen krijg je slecht contact met de klantenservice. Nergens kun je emailen.  Je krijgt alleen online een servicedoc en dan natuurlijk wifiversterkers willen verkopen.  Belachelijk slecht hoe kpn is geworden 

Qua service maakt het echt niet uit of je 1 of 14 jaar klant bent. En natuurlijk is bij u ook goed wifi mogelijk maar dat gaat niet vanzelf.  Omdat er zoveel wifi in de lucht is kan je bijna niet meer zonder wifiversterkers.  Maar dat terzijde.  Werkt de bekabelde pc of laptop wel goed? Kunt u probleemloos tv kijken? Welk type modem heeft u? Blijven de lampjes op het glasvezelkastje en en het modem wel groen branden bij uitval? Zijn tv ontvangers met een kabel aangesloten op het modem?


Hoi @Tammyvr, welkom hier. 

Ik begrijp dat je baalt van de slechte wifi. We willen graag meekijken naar een oplossing. Nu heeft Joep1965 al vele vragen gesteld waarvan ik ook wel benieuwd naar de antwoorden daarop. 

Verder wil ik je aanraden om de tips voor wegvallende wifi eens te doorlopen. 


Beste mensen, 

Wij ervaren na de aanleg van glasvezel steeds wegvallende wifi en zelfs via de kabel. Via de kasje (soort appartaat) kijken we naar tv via de internet kabel. Helaas vaak internet is weggevallen of vast lopen. Op deze manier kunnen we niet meer naar tv kijken. De groene licht van zowel de internetkanbel als wifi knipperen...Dat is niet de bedoeling! 

Wij betalen 40.70 euro per maand alleen voor internet en we heb erg veel last van wegvallende wifi als internetkabel. 

Na mijn klacht bij KPN werd ik gebeld en werd mij een rode kabel toegestuurd. na het vervangen van rode kabel het probleem blijft houden! 

 

Via deze weg verzoek KPN vriendelijk maar dringend aanhoudende probleem met (wegvallende wifi en zelfs via de internetkabel met spoed op te lossen). ? of graag mijn internet abonement beëindigen>?

 

alvast bedankt,

mvgrt MJuma

 


@MJuma u heeft toch niet dit soort dingen in huis?

 


bedankt maar ik heb mijn internet al beeindigd bij KPN en een nieuwe aangesloten bij T voor 1000 snelheid….


Ik vraag me dan werkelijk af waarom u geen gebruik heeft gemaakt van de gratis monteur.  Maar goed u zal daar uw rede voor gehad hebben.  Veel succes met de nieuwe provider. 


Ik heb een klacht ingediend en ik werd gebeld na gesprek werd mij een rode kabel gestuurd en de situatie is niet veranderd. ik ga niet meer tijd besteden aan KPN. Ik kan niets eens normaal tv kijken...vaak internet is weggevallen in mijn tuin…

 

Maargoed ik ben van af.

 

mvgrt MJuma


Dat laatste is nog maar zeer de vraag 😉.