Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi sinds overgang naar KPN

  • January 14, 2021
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Saskiagoorhuis
Nieuwkomer

Wij hebben sinds kort ook wifi van KPN ,we waren eerst klant bij t-mobiel maar we hebben nog nooit zulke slechte wifi gehad,zelf als de kinderen in de kamer zitten waar het modem staat valt het elke keer weg (als ze online les hebben )

We hebben alles al gedaan wat we konden en contackt gehad met kpn maar het blijft zeer slecht

Zeer veel spijt van onze overstap !!!!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Saskiagoorhuis

Goedenmorgen

Toevallig hebben wij van de week een monteur van KPN gehad en hij constateerde ook hele slechte wifi,we hebben er nu wifiversterkers bij en onze wifi is nu top !!!

 

MVG Saskia Goorhuis 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Saskiagoorhuis, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Wat is bij jou de uitkomst van onze online wifimanager?


Saskiagoorhuis
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Goedenmorgen

Toevallig hebben wij van de week een monteur van KPN gehad en hij constateerde ook hele slechte wifi,we hebben er nu wifiversterkers bij en onze wifi is nu top !!!

 

MVG Saskia Goorhuis 


AVRT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 21, 2021

Zo simpel kan een oplossing zijn dus :-). Overigens kan je met de online wifimanager die @Thomas aangeeft nog meer verbeteringen doorvoeren. Maar, als het nu werkt, laat het dan maar staan. If it ain’t broke, don’t fix it.